להתגרש ב7,900 ₪*,יש דבר כזה?

כולנו גדלו על התפיסה שהליך גירושין הוא הליך מפרך מתיש ובעיקר יקר. יעידו כל מי שכבר נתקל בנושא הזה של גירושין, הוא עצמו או מכרים שהתגרשו, שאכן זהו הליך שיכול להסתכם בכמה עשרות אם לא מאות אלפי שקלים לשני בני הזוג.

רק לו מישהו היה אומר לאותם זוגות שניתן להתגרש בצורה טובה, מהירה והוגנת שתאפשר קשר הורי נכון ובריא עם הילדים להמשך הדרך בלא יותר מאשר 7,900 שקלים*, קשה היה להאמין.

אבל כן- זה אפשרי!!!
ולא סתם אפשרי, מרכז הגישור הגדול והמוביל בישראל שעל שצוותו נמנים מגשרים רבים מהטובים והמנוסים בארץ מזמין אתכם לבוא לנסות את השיטה שלנו.סביר להניח שאם חיפשתם פעם מגשר או הליך גישור נתקלתם בשם : "מוסכם-מרכז המגשרים הארצי". כבר שנים רבות המרכז מעניק שירותי גישור על כל היבטיו אבל בעיקר בתחום המשפחה, המגשרים פרוסים ארצית עם 18 סניפים מצפון ועד דרום ומספקים מענה מקיף לכל הליך גישור לגירושין: החל מבחירת המגשרים המתאימים לכל זוג, שירותי אקטואר ושמאות ועד ליעוץ זוגי לזוגות שאת מערכת היחסים שלהם עוד אפשר להציל (אמנם פחות כלכלי למרכז אבל לדבריהם, שכר מצווה לא פחות חשוב). בזכות מאמצים רבים, אחוזי הצלחת הגישור מן הגבוהים בארץ לחתימה על הסכם הוגן וטוב לזוג ולילדיהם מכל בחינה שהיא ומאושר על ידי בית המשפט בצורה מהירה ומקצועית, מדברים בעד עצמם.

בשנה וחצי האחרונות, בעקבות משבר הקורונה ובעקבות המון פניות מלקוחות שרצו להתגרש בשלום אבל נמצאו בתקופה כלכלית מאתגרת הקים מרכז מוסכם את המיזם של "גישור חברתי" שנועד בעצם לתת מענה מקצועי לאותם זוגות.

"גישור חברתי"
את המיזם הקימו עם מספר מצומצם של מגשרים שנבחרו בקפידה ע"י מגשרת הבית של מוסכם, עו"ד מאיה שפירא. מגשרים שהחליטו שבתקופה מאתגרת כלכלית כמו זו שכולנו חווים ניתן להירתם למאמץ ולסייע לאותם זוגות.
המיזם נעשה בפריסה ארצית אבל בצורה מצומצמת מפאת הביקוש ולכן השירות מוצע לזוגות שבאמת צריכים.
מהות ההליך

עלות ההליך הוא 7,900 פלוס מע"מ וכולל את שעות הגישור ואת עריכת הסכם הגירושין ( עד 8 שעות גישור ואם נדרשות שעות נוספות יהיו בעלות מסובסדת. למחיר מתווסף מע"מ כחוק) המחיר המסובסד הינו כ 3,500 ש"ח לצד. גם הגישור החברתי יבחרו עבורכם את המגשר/ת הנכונים והמתאימים ביותר. בחירת המגשר הנכון היא משמעותית מאד להצלחת התהליך.

אז איך מתחילים? אתם מוזמנים להיכנס ללינק שנמצא בתחתית הכתבה ולהגיש בקשה, צוות מוסכם יעבור על הבקשה ויחזור אליכם עם תשובה בכל מקרה, במידה ואכן תמצאו מתאימים תתואם לכם פגישת הכרות באיזור מגוריכם ותתחילו את ההליך, הפרויקט באוויר כבר למעלה משנה וחצי וזוכה להצלחה אדירה, אז מה אומרים, אפשר להתגרש ב7,900 ₪…?

 

להגשת בקשה לגישור במחיר מסובסד ניתן למלא את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

לחץ כאן להגשת הבקשה

להתייעצות טלפונית עם מומחי "מוסכם מרכז המגשרים הארצי" חייגו 053-4245369.

או שלחו וואטסאפ בלחיצה על הקישור

היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנולאתר שלנו, או שלחו לנו מייל.

*מחיר חבילה לעד 8 שעות גישור ועריכת הסכם. שעות נוספות אם ידרוש יהיו הסבסוד על פי תעריף הגישור החברתי
*למחיר מתווסף מע"מ לפי חוק


שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות