אישום: איים להצית את אימו ורעייתו לעיני נכדיו

תושב ת"א,52, נאשם כי הגיע בביתו אימו בחולון ולעיני רעייתו חנק אותה, שפך עליה חומר דליק ואיים להצית אש. המשטרה מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים נגדו
נעמה כהן |
אילוסטרציה envato

לבית משפט השלום בתל אביב, הוגש על ידי התביעה המשטרתית כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד תושב תל אביב, בחשד שניסה לשרוף את אמו ורעייתו באמצעות חומר דליק ששפך עליהן לעיני נכדיו הקטינים.

המשטרה פתחה לפני כשבועיים בחקירה נגד הנאשם, בן ה-52 בחשד לעבירות אלימות במשפחה, לרבות תקיפה ואיומים באמצעות חומר דליק. על פי כתב האישום, הנאשם תקף את רעייתו בביתם והשליך לעברה חפצים ועקב כך חששה לחייה ונמלטה מדירתם, במטרה להסתתר בבית חמותה, כאשר מספר שעות לאחר מכן הגיע הנאשם לתחנת דלק, הצטייד בחומר דליק, ומשם הגיע לדירה של אימו בחולון בזמן שרעייתו, ביתם המשותפת וילדיה ששהו בתוכה.

משסורב להיכנס, פרץ הנאשם עפי החשד את הדלת בכוח, תקף את אימו בכך שחנק אותה, שפך עליה חומר דליק ואף על עצמו ורק לאחר תחנונים של בתו חדל הנאשם ממעשיו. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת ובראשית השבוע הגישה יחידת התביעות של מחוז תל אביב כתב אישום נגדו ובקשה למעצרו עד תום ההליכים המשפטיים.

אב ושני בניו נאשמים: ירו למוות בירין מסילתי

מוקדם יותר היום (יום ג') פורסם כי לבית המשפט המחוזי מרכז הוגש כתב אישום כנגד צחי גלאם, בן 48, ושני בניו שליו בן 22 ואלמוג בן 19, תושבי נתניה, בגין רצח באדישות ושיבוש מהלכי משפט, זאת לאחר שהיכו ודקרו למוות את ירין מסילתי ז”ל, בן 24 מנתניה, לאחר שחשדו בו כי הוא ירה לעבר צחי גלאם. במקביל להגשת כתב האישום, מבקשת המדינה להאריך את מעצרם של השלושה. על פי הבקשה שהוגשה לביהמ”ש, השלושה “לא בחלו באמצעים וגרמו למותו של הצעיר” וכי “מסוכנותם נלמדת ממעשיהם האלימים ומכך שדקרו את המנוח ולא הרפו ממנו עד לתוצאה הקטלנית”.

על פי כתב האישום, בין המנוח והנאשמים, היתה היכרות מוקדמת, כאשר נגד המנוח היה צו הרחקה בתוקף מאבי המשפחה צחי נוכח החשד כי המנוח ירה לעברו, וכן, בין המנוח לבין אלמוג ושליו התגלע בעבר סכסוך. בחודש ספטמבר האחרון, ישבו בני משפחת גלאם בחצר ביתם בנתניה כאשר המנוח הגיע למקום כשהוא מצויד באקדח טעון, ודפק על שער הכניסה לבית.

“אלימות קשה ונשק קר”

שליו, כך מתואר בכתב האישום, ניגש לשער, ופתח אותו כשהוא מלווה באחייניתו בת ה-4 וכשאינו יודע את זהות העומד בשער. בשלב זה, החל המנוח להכות בו באמצעות אגרופו בפניו ולאחר מכן כיוון לעבר פניו את האקדח הטעון והדרוך.

הנאשמים הצליחו להדוף את המנוח אל מחוץ לחומת הבית וסגרו אחריו את השער. בשלב זה, קפץ צחי מעבר לחומה והחל להכות את המנוח, כשבהמשך, הצטרפו אליו גם שליו ואלמוג והיכו יחדיו את המנוח באמצעות חפצים, אגרופים, ובעיטות בכל חלקי גופו. במהלך המאבק, דקרו הנאשמים את המנוח בכל חלקי גופו. בהמשך, השליכו הנאשמים את הסכין (או הסכינים), ושליו אף ניסה לברוח מהזירה תוך שטען בפני שוטרת שהגיעה למקום, כי אין לו קשר לאירוע.

במקביל לכתב האישום הוגשה בקשה להארכת מעצרם של השלושה: “המשיבים לא בחלו באמצעים, וגרמו למותו של ירין כאשר הם בחבורה תוך ,שימוש באלימות קשה ובנשק קר. מסוכנותם של המשיבים נלמדת ממעשיהם האלימים ומכך שדקרו את המנוח חמש דקירות במקומות שונים בגופו ולא הרפו ממנו עד לתוצאה הקטלנית”.


עו"ד יאיר בן שטרית

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות