קצין בדרגת רב סרן נחשד באינוס פקודה שלו

קצין בדרגת רב סרן נעצר בסוף השבוע בחשד כי אנס חיילת שמשרתת עמו בבסיס. הקצין חשוד גם בביצוע מעשה מגונה והטרדה מינית של החיילת וכן בנהיגה בשיכרות.
נעמה כהן |
דרגת רב סרן

הקצין נעצר ונחקר על ידי המשטרה הצבאית השבוע. ביום חמישי האריך בית הדין הצבאי ביפו את מעצרו עד ליום שלישי הקרוב.
מדובר באירוע שעל פי חשד חוקרי מצח התרחש לפני כשבועיים הקצין משרת התפקיד מנהלתי .
מדובר צה"ל נמסר כי "ב-  31 באוקטובר 2019, הורה בית הדין הצבאי על מעצרו לצרכי חקירה, עד ליום שלישי של קצין החשוד בעבירות של אינוס, מעשה מגונה, הטרדה מינית ונהיגה בשכרות".
לפני כשבוע, הודיע תא"ל שי אלבז, ראש מספן ים בחיל הים ולשעבר מפקד שייטת 13, כי הוא פורש מצה"ל, זאת בעקבות תחקיר ששודר בחדשות 12, בנוגע להטרדות מיניות שלכאורה ביצע. אלבז נחשב מועמד בעל סיכויים טובים לתפקיד מפקד חיל הים הבא.
חיילות ששירתו תחת אלבז טענו בתחקיר כי הוא ניהל איתן יחסים מיניים לא הולמים לפני כעשור. במסגרת העדויות שצפויות להתפרסם, אמרה אחת החיילות שקיימו יחסים רומנטיים עם אלבז כי כבר אז הרגישה ש"הדבר היה פסול ופשוט חולה מהיסוד".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות