הוסגר חשוד בן 58 מקיסריה בגין תקיפה חמורה של קטין במסיבת בני נוער

הושלם הליך הסגרתו של חשוד בן 58 מקיסריה שעל פי החשד תקף בנסיבות חמורות של נער במסיבת בני נוער בכפר ידידיה במהלך חודש מאי האחרון. החשוד הוסגר מתאילנד והבוקר נחת מטוס אל על בנמל התעופה בן גוריון כשהחשוד מלווה בשוטרי מרחב שרון על סיפונו.
יעל חן |
החשוד מקיסריה

בתום הליך מאומץ של המשטרה בשיתוף פעולה מלא עם משטרת תאילנד ונספח משטרת ישראל בתאילנד, היום הוסגר חשוד בחשד לתקיפה חמורה של קטין במסיבה בכפר ידידיה.החשוד עזב את הארץ סמוך ליום האירוע, לרומניה. משם המשיך בהימלטות למספר יעדים נוספים, שעה שמתנהלת נגדו חקירה פלילית, עד שהגיע לבנקוק שם גם נעצר לפני מספר ימים.

ביום 18 למאי התקבל במשטרת מרחב שרון דיווח על אלימות במסיבה של בני נוער בכפר ידידיה. במהלך המסיבה השתתף גם בנו של החשוד, בן 15 מקיסריה, שהיה מעורב על פי החשד באירוע אלים עם מספר קטינים. מחקירת המשטרה התברר כי הבן התקשר לאביו-הוא החשוד שהגיע למקום עם אחרים, כשכולם מצויידים בכלי תקיפה. החשוד והאחרים תקפו 3 נערים אחד מהם פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים מאיר בכפר סבא כשהוא סובל מחבלות קשות ובכלל זה שבר באף וחתכים בפנים.

מאז, נקטה המשטרה בשיתוף המחלקה הבינלאומית בפרקליטות, במהלכים מאומצים וממושכים, על מנת להביא לאיתורו והבאתו ארצה של החשוד לצורך חקירתו בשל החשדות המיוחסים לו.

במסגרת זו הוגשה בקשת הסגרת בעניינו לרשויות במספר מדינות . בימים האחרונים נעצר החשוד על ידי משטרת תאילנד בעקבות בקשת משטרת ישראל ואתמול בערב הוא נמסר לידי שוטרים ישראלים כאשר הוא הועלה על מטוס אל על שהגיע לבנגקוק.

החקירה שמלווה על ידי פרקליטות מחוז מרכז. ובמהלך היום יובא החשוד לבית המשפט בפתח תקווה והמשטרה והפרקליטות יבקשו להאריך את מעצרו.
״השלמת הליך ההסגרה היום הינה ביטוי נוסף לפועלה הנחוש של המשטרה, הפרקליטות ושאר רשויות האכיפה ולשיתוף הפעולה ההדוק עם רשויות אכיפה בעולם, אשר אינו תחום בגבולות הזמן. משטרת ישראל תמשיך לפעול למיצוי הדין עם עבריינים ויידעו כל מפרי החוק כי ידה של המשטרה משגת בכל זמן ובכל מקום.״ אמרה רפק יפעת בראב

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות