רצח בחיפה – רצח את חברו כי סירב לעזוב את דירתו

גאורגי ז'לקוב, 62, נאשם ברצח בחיפה כי ירה למוות בדימיטרי יונגרוב, 41, שעבר להתגורר איתו וסירב להתפנות. רק לאחר התערבות אשתו דיווח למשטרה על המקרה והזעיק כוחות
דנה לווינסקי |
יריות ירי נשק אקדח יורים שודד
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בחיפה, הוגש כתב אישום כנגד גאורגי ז'לקוב, בן 62, תושב העיר חיפה  בגין רצח בנסיבות מחמירות ושיבושי מהלכי משפט. זאת לאחר שירה מטווח קרוב והרג את חברו דימיטרי יונגרוב בן ה-41.

על פי עובדות כתב האישום, בזמן שאשתו של הנאשם ביקרה ברוסיה, עבר המנוח להתארח וללון בביתו של הנאשם. בנוסף, במספר הזדמנויות שונות, לבקשת המנוח, נתן לו הנאשם סכומי כסף לשימושו. כאשר שבה אישתו של הנאשם מהביקור, גילתה כי המנוח מתגורר עם הנאשם ולכן עברה להתגורר במקום אחר, תוך שהיא מבקשת מהנאשם לדאוג לכך שהמנוח יעזוב את הדירה.

החליט להמית

במהלך חודש אוגוסט, כחודש לאחר חזרתה לארץ של אישתו, הגיעו השניים לדירה, אז ביקש הנאשם מאישתו להמתין לו מחוץ לבניין בזמן שהוא פועל להרחיק את המנוח. הנאשם נכנס לדירה והחל להתעמת עם המנוח בנוגע למגוריו ובנוגע לשימוש שעשה המנוח בטלפון הנייד של הנאשם.

במהלך העימות החליט הנאשם להמית את המנוח. הנאשם הוציא מהכספת אקדח, שהוא מחזיק בביתו מתוקף עבודתו כמאבטח בכרמלית, הצמיד את הקנה אל מרכז מצחו של המנוח והציע לו להתפלל. המנוח אמר לנאשם שהוא אינו מעוניין להתפלל ובשלב זה הנאשם ירה בו וגרם לפציעתו האנושה. לאחר האירוע הניח הנאשם סכין מטבח בסמוך למנוח על מנת להציג מצג שווא לפיו המנוח איים עליו בסכין טרם הירי.

על אף שהמנוח גסס, כך מתואר בכתב האישום, נמנע הנאשם להזמין לו כוחות הצלה, ורק לאחר מספר דקות ובהמלצת אישתו התקשר הנאשם למשטרה ודיווח על כך שירה במנוח.

חשד: בא לרצוח ונרצח

בא לקרב סכינים עם אקדח ונרצח. ירין מסילתי, תושב נתניה, בן 24, נדקר למוות במוצאי שבת, לאחר, כך על פי החשד, שהגיע מצויד באקדח לירות על בני משפחה יריבה, אך בעקבות מעצור בנשק לא הצליח לירות ונדקר. אתמול (יום א') פורסם כי חמישה נעצרו בחשד למעורבות באירוע. החקירה עד כה העלתה כי הרקע לאירוע הינו, ככל הנראה, סכסוך בין עבריינים על סמים וחוב כספי.

אתמול בשעות הערב התקבל דיווח על דקירות ברחוב אלקלעי בנתניה, צוות מד”א שהגיע למקום איתר את הנרצח עם פציעות חודרות ללא סימני חיים וקבעו את מותו. פראמדיקית מד”א נטלי בנט סיפרה: “כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעות חודרות ומדממות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. פצוע נוסף שהיה בזירה ונפגע באורח קל בגפיים טופל במקום ופונה במצב יציב להמשך טיפול בבית החולים”.


עו"ד יאיר בן שטרית

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות