פרשת האונס הקבוצתי באילת: השופטים הגיעו לסיור במלון

במסגרת הדיונים המשפטיים בתיק האונס באילת, בו הועמדו לדין 11 נאשמים, הגיעו השופטים למלון הים האדום, שם התרחש האונס כדי לבחון מקרוב את זירת האירוע
דניאל בן חמו |
מלון הים האדום באילת. צילום: Google Street View

שלושת השופטים בתיק האונס הקבוצתי באילת, המתנהל בבית המשפט המחוזי באר שבע, הגיעו אתמול (יום א') לסיור במלון הים האדום בעיר הדרומית, כדי לבחון מקרוב את זירת האירוע. מדובר בהחלטה יוצאת דופן של השופטים לצאת בעצמם ולסייר בזירה.

ביקור השופטים יעל רז-לוי, אהרון משניות וגילת שלו במלון, זירת האירוע, נועד בין היתר לבחון את טענת ההגנה שלפיה מנהלת המלון הייתה מודעת למתרחש במקום. מנהלת המלון פנינה ממן נחקרה בחשד לאי מניעת פשע, אך התיק נגדה נסגר.

11 נאשמים בפרשה

כזכור, מקרה האונס התרחש באוגוסט אשתקד במלון “הים האדום” באילת. אז, לפי תלונתה של הנערה בת ה-16, היא נאנסה על ידי מספר גברים שניצלו את היותה במצב שכרות. ב-2 בספטמבר הוגש כתב אישום כנגד ארבעה צעירים בגין אונס בנסיבות מחמירות. 7 נאשמים נוספים, בהם קטינים, הואשמו ברמות שונות של סיוע לאונס. הנאשמים המרכזיים בפרשה מיוצגים על ידי עוה"ד ניר יסלוביץ ואלון דוידוב.

במאי השנה, הודה והורשע אחד הקטינים שהואשמו במסגרת הפרשה בביצוע מעשה מגונה. מדובר בקטין שנעצר במסגרת הפרשה ועד למועד הדיון סירב להודות במיוחס לו. בהסכמת הצדדים הוחלט כי הוא ישהה במעצר בית בין השעות 6:00-23:00.

עו"ד ניר יסלוביץ
עו"ד ניר יסלוביץ

כתב האישום בפרשה, הכולל 11 מעורבים באונס באילת, הוגש בספטמבר 2020, שבועות ספורים לאחר האירוע. הנאשמים המרכזיים הם איסי רפאילוב בן 28 ואיליזיר מאירוב בן 27, שהובילו את הנערה בת ה-16, כך לפי האישום, במצב מעורפל לחדר 216 במלון הים האדום – שם אנסו אותה. שני אחים בני 17 הואשמו גם הם באונס, וקטינים נוספים הואשמו בסיוע לאינוס, מעשים מגונים ואי מניעת פשע.

עו"ד רותם טובול

"נהגו במתלוננת כחפץ"

בכתב האישום מצוין כי הנאשמים ניצלו את מצבה של הנערה שמונע ממנה לתת הסכמה חופשית תוך כדי שפעלו כחבורה. "הנאשמים נהגו במתלוננת כחפץ, ככלי לסיפוק יצריהם, ואיש מבין הנאשמים לא ניסה לעצור את המתרחש ולהגיש לקטינה עזרה כלשהי", צוין בכתב האישום.

לפי כתב האישום, רפאילוב ומאירוב פרצו לחדר פנוי במלון והובילו את הנערה השיכורה לחדר. השניים, כך נטען באידום, ביחד עם שני נערים נוספים, "ביצעו במשך כשעה, לעתים בצוותא, עבירות מין בקטינה באכזריות, תוך אובדן צלם אנוש והתעלמות מופגנת ממצוקתה", כתבו בפרקליטות. רפאילוב אף צילם את מעשיו ושלח בהמשך למאירוב.


לצפייה ודירוג כבוד השופטת יעל רז-לוי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות