אישום: דקר צעיר בן 19 לפני חברתו בשל סכסוך קודם

רפאל אטל, 26 מירושלים, נאשם בביהמ"ש המחוזי בעיר כי על רקע סכסוך הגיעו לביתו של צעיר בן 19, כשהוא עוטה מסכה, התיז עליו גז מדמיע, דקר אותו 4 פעמים ופצע אותו קשה
אילוסטרציה envato

לבית משפט המחוזי בירושלים, הוגש בסוף השבוע, כתב אישום נגד חיים רפאל אטל, בן 26 מירושלים, בגין חבלה בכוונה מחמירה ותקיפה. רפאל אטל דקר קשות צעיר בן 19, בשל סכסוך בין השניים. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצר הנאשם עד תום ההליכים.

על פי כתב האישום, בין הנאשם למתלונן בן ה-19 שרר סכסוך שטיבו לא ידוע. לפני כעשרה ימים, הגיע הנאשם מצויד בחפץ חד וגז מדמיע לביתו של המתלונן, כשהוא לבוש בבגדים שחורים, חבוש בכובע שחור ועל פניו עוטה מסיכת פנים שחורה.

4 דקירות

הנאשם, נטען בכתב האישום, ארב למתלונן בחדר המדרגות בקומת מגוריו וכארבע שעות לאחר מכן המתלונן שב לביתו יחד עם בת זוגו, הוא יצא מהמעלית והנאשם הבחין בו מתקרב לדלת ביתו, אז הוא רץ לעברו, אחז בו מאחור, התיז עליו גז מדמיע, ודקר אותו ארבע פעמים באמצעות חפץ חד.

בת זוגו של המתלונן שעמדה בתוך המעלית ראתה את הנאשם תוקף את המתלונן והחלה לצעוק בבהלה. בשלב זה, שחרר הנאשם את אחיזתו מהמתלונן, נכנס למעלית, אמר לבת הזוג של המתלונן לצאת מהמעלית והתיז עליה גז מדמיע, יצא מהבניין ונמלט בריצה מהמקום. כתוצאה ממעשיו של הנאשם, נגרמו למתלונן חבלות בגופו והוא עבר ניתוח בבטנו.

הפרקליטות: "סכנה לציבור"

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. "העבירות המיוחסות לנאשם", נכתב בקשת המעצר, "ונסיבות ביצוען מקימות נגדו עילת מעצר סטטוטורית, לפיו קיים יסוד סביר לחשש שהמשיב יסכן את בטחונו של אדם ואת בטחון הציבור".

עוד נכתב: "לנאשם הרשעות קודמות בעבירות ניהול עסק ללא רישיון, הפרעה לשוטר ומסחר והפצת חומר אסור והעבירות שבוצעו על ידו ונסיבותיהן, מבססות את המסקנה כי אין תחליף ראוי למעצרו של המשיב עד תום ההליכים המשפטיים נגדו".

הבילוי בשוק בירושלים הסתיים בדקירות

מקרה נוסף של אלימות בבירה: לבית המשפט המחוזי בירושלים, הוגש כתב אישום נגד תומר זקן, בן 22, תושב ירושלים, בגין חבלה בכוונה מחמירה והחזקת סכין וכן נגד יקיר זעירי בן 21, ניר כולני, בן 22, בראל גולן, בן 19 ונער בן 17 תושבי ירושלים וחדרה, בגין תקיפה הגורמת חבלה ממשית בנסיבות מחמירות, זאת לאחר שתקפו ודקרו עובד במסעדה ללא כל סיבה.

על פי האישום, הנאשמים רדפו אחרי הקורבן והכו אותו בכל חלקי גופו. לאחר מכן אחד הנאשמים קפץ ובעט בו ודקר אותו מספר פעמים בראשו, בירך ובישבן באמצעות סכין מתקפלת שהייתה ברשותו. הנאשמים האחרים הכו את המתלונן בכל חלקי גופו באמצעות בעיטות ואגרופים ולאחר מכן נמלטו מהמקום.

כתוצאה ממעשיו של הנאשם הדוקר, המתלונן נותח בבית החולים על מנת לעצור את הדימום בעורק ראשי שהוביל לדימום מסכן חיים.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

________________________________________________________________

עו”ד אסף גל

 

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות