בני זוג חגגו בחתונה – הפורצים "חגגו" על רכבם

שני צעירים, בני 25 ממזרח ירושלים, נעצרו בחשד שניסו לפרוץ למכונית של חתן וכלה בזמן חופתם. ערנות של אזרח שדיווח על פעילותם החשודה הובילה לתפיסתם
%d7%a8%d7%95%d7%a0%d7%9f-%d7%9c%d7%95%d7%99 |
מכוניתם של החתן והכלה. צילום באדיבות המשטרה

בזמן שזוג צעיר בירושלים חגגו את חתונתם, שני חשודים בני 25 ממזרח ירושלים, פרצו לרכבם. הודות לערנות אזרח שדיווח על מעשיהם, השוטרים עצרו את השניים בתום מרדף רגלי ומעצרם הוארך עד מחר (יום ד').

שלשום הוזעקה המשטרה לאולם אירועים במרכז העיר ירושלים, בעקבות דיווחו של אזרח שהבחין בחשודים פורצים לרכב. השוטרים שהגיעו למקום, איתרו את השניים שהחלו נמלטים תוך שמשליכים חפצים מידיהם ואת הכיסוי שעטו על פניהם. בין היתר ניסה אחד החשודים להתנגד למעצרו עד שהושלם ההליך והוא נאזק.

נעצרו בקרבת מקום

צוות שוטרים נוסף דלק אחר החשוד השני שנמלט והוא אותר על ידם ברחוב סמוך ונעצר גם כן. בסריקה בנתיב בריחת החשודים אותר בעל הרכב בעת שאסף את התפילין השייכים לו לאחר שהושלכו על ידי אחד החשודים בעת בריחתו. כמו כן, בחיפוש ברשות החשודים נתפס רכוש נוסף החשוד כגנוב מאירוע התפרצות נוסף.

החשודים שנעצרו, כאמור תושבי מזרח ירושלים כבני 25, הועברו לחקירה בתחנת המשטרה בסיומה נכלאו והובאו לדיון בעניינם לבית משפט השלום בירושלים, שם מעצרם הוארך עד יום רביעי, לטובת המשך החקירה.

הפורץ שמקפיד על הנחיות קורונה גם בזמן הגניבה

המסכה לא עזרה לצעיר תושב רמת גן, כבן 20, אשר פרץ לדירה בתל אביב וגנב משם מסכי טלוויזיה, למרות שהגנב הקפיד על המסכה הוא זוהה בידי השוטרים ואתמול הוגש נגדו בבית משפט השלום בתל אביב, כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

שוטרי תחנת שרת פתחו לפני כשבוע בחקירה עם קבלת דיווח בדבר פריצה לדירה ברחוב לוינסקי בת”א ממנה נגנבו מספר מסכי טלוויזיה ורכוש יקר ערך נוסף. בעל הדירה העביר לשוטרים את צילומי החשוד.

תועד במצלמות האבטחה

בתיעוד נראה הנאשם עולה ויורד במדרגות הבניין מספר פעמים עד אשר הוריד את כל הציוד שגנב בין השאר שלושה מסכי טלויזיה, תוך שהוא מקפיד על עטיית מסיכה במהלך ההתפרצות ובמדרגות. השוטרים החלו לבצע סריקות נרחבות בשטח עד אשר איתרו אותו בסמוך לזירת ההתפרצות.

לאחר החקירה החשוד נכלא ומעצרו הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בת”א ואתמול בתום חקירת המשטרה, הוגש נגדו על ידי יחידת התביעות של מחוז תל אביב, כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים בגין ההתפרצות לדירה וגניבת החפצים.


עו"ד שירן כהן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות