קילל את השוטר: ״מי מגייס ערבים למשטרה?״

תושב מודיעין, 57, נאשם בביהמ"ש השלום בי-ם כי איים והעליב שוטרים שנתנו לו דוח תנועה ונהג כלפיהם בגזענות: "ערבים מסריחים, זה מה שאתם"
%d7%a8%d7%95%d7%a0%d7%9f-%d7%9c%d7%95%d7%99 |
פעילות שוטרי התנועה. צילום: דוברות המשטרה

לבית משפט השלום בירושלים הוגש כתב אישום על ידי חטיבת התביעות של משטרת ישראל כנגד תושב מודיעין בן 57, בגין העלבת עובד ציבור, איומים והפרעה לשוטר במילוי תפקידו. לאחר שקיבל דו״ח תנועה משוטר וקילל ואיים על השוטר

מכתב האישום עולה כי הנאשם, בעת מתן דוח נגדו בעקבות עבירת תנועה שביצע, הנאשם בחר להעליב את השוטרים בתנועות, במילים ובמעשים תוך אמירות גזעניות: "אל תרשום כלום, ערבי מסריח, זה מה שאתם… ובהמשך אף אמר מי מגייס ערבים למשטרה? הרסתם לנו הכל הרסתם… יש לך זכות להיות שוטר?".

"מה הייתי עושה לך אם היית בלי מדים"

בנוסף נטען כי איים על אחד השוטר שיפגע בו – אם היית בלי מדים לא היית חי עכשיו, אתה יודע את זה? ובמעשיו אלו, הפריע הנאשם לשוטרים שמילאו תפקידם כדין.

לאחר מיצוי פעולות חקירתו של הנאשם, כאמור הוגש היום כתב אישום על ידי שלוחת תביעות ירושלים לבית המשפט בעיר כנגדו בגין עבירות של הפרעה לשוטר במילוי תפקידו, איומים והעלבת עובד ציבור בעקבות מעשים אלו שהתרחשו בחודש אוקטובר אשתקד.

מהמשטרה נמסר בתגןבה לארוע: "לא תאפשר פגיעה בשוטרים העושים לילות כימים למען ביטחון הציבור, שמירה על חייו, אכיפת עבירות תעבורה במטרה למנוע את ההרוג הבא בתאונות הדרכים ותפעל למיצוי הדין כנגד כל אלו המרשים לעצמם לפגוע בעובדי ציבור".

חשד: התחזה לאיש כוחות הבטחון והונה נשים

בשבוע שעבר פורסם באוביטר כי המשטרה עצרה תושב קריית מוצקין, 39, בחשד שהערים על נשים ברשת תוך שהוא התחזה לאיש כוחות הבטחון, קיים עימן מפגשים אינטימיים ובחלק מהמקרים אף גנב מהן כספים, בית משפט השלום בעכו נעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו של החשוד.

היחידה המרכזית במחוז חוף עצרה אתמול את תושב קריית מוצקין, בן 39, בחשד כי נהג להשתמש בזהות בדויה ולהתחזות לאדם העוסק, בין היתר, בתפקידים ביטחוניים ולהיפגש במרמה עם נשים על מנת לקיים עימן מפגשים אינטימיים ובחלק מהמקרים לגנוב מהן כספים במזומן ובאמצעות שימוש בכרטיסי אשראי שלהן.

עוד עולה מהחקירה כי החשוד נהג באופן שיטתי ליצור קשר עם הנשים ברחבי הארץ באמצעות שיטוט באתרי הכרויות וברשתות חברתיות וזאת על מנת לקבל במרמה קשר אינטימי, מגורים וכסף.

החשוד, תושב קריית מוצקין בן 39 נעצר אתמול על ידי חוקרי מחלק ההונאה ביחידה המרכזית של מחוז חוף בחשד לביצוע עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, התחזות כאדם אחר במטרה להונות, שיבוש מהלכי חקירה, גניבה והונאה בכרטיס חיוב.


עו"ד פלילי אליז קסנטיני

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות