סוף שבוע קטלני בכבישים

סוף שבוע קטלני בכבישי ישראל שישה בני אדם נהרגו ביממה האחרונה בתאונות דרכים בין ההרוגים שני נערים.
יעל חן |
הקטל בכבישים

אתמול לפני הצהריים התקבל דיווח על תאונת דרכים בכביש 20 אחרי החיבור עם כביש 531 לצפון. מבדיקה ראשונית של שוטרים שהגיעו למקום עולה כי רכב פגע בהולך רגל. נקבע מותו של הולך הרגל בן 24 מירושלים הרכב הפוגע והנהג בזירת התאונה. על פי החקירה של חוקרי משטרת תל אביב נהג רכב פרטי היה מעורב בתאונה עצמית שבמהלכה ריכבו הדרדר לתעלה שבשול הכביש הוא יצא ממנו להזעיק עזרה ואז נפגע מכלי רכב חולף.

זמן קצר אחר כך בשעה 12:13 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על רוכב קורקינט חשמלי שנפצע במהלך רכיבה ברחוב אלוף שדה פינת בן צבי ברמת גן. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים שיבא בתל השומר גבר כבן 50 במצב קשה עם חבלת ראש.

באותו שעה בירושלים ברחוב אשר וינר ארעה תאונה בין רכב פרטי ורוכב אופנוע, שכתוצאה ממנה צוותי רפואה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו של הרוכב.בן 30 במקום טופלו על ידי צוותי מגן דוד אדום שלושה פצועים נוספים בהם שני ילדים. חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד״א, יוסף חיים ישראלי, סיפר:״רוכב האופנוע שכב במרחק גדול מזירת התאונה, פראמדיק ורופאה מתנדבי מד״א שהיו במקום וראו את התרחשות התאונה מיהרו להגיש לו טיפול רפואי, אך הוא היה ללא סימני חיים וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה, ולצערינו נאלצנו לקבוע את מותו במקום. בנוסף, גבר ושני ילדים שהיו ברכב הפרטי פונו על ידינו לבית החולים כשמצבם קל״.
שעה אחר כך נהרג ילד בן 14בתאונה ליד הכפר דיר אל אסד שליד כרמיאל.

התאונה התרחשה בכביש 8544 : מדובר בתאונה בין נער שרכב על אופניים חשמליים ורכב. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים בנהריה נער כבן 14 במצב אנוש תוך כדי ביצוע פעולות החייאה ושניים קל. אולם לאחר כשעה נקבע מותו של הנער בבית החולים. פראמדיק מד"א מיכאל בביונשוב סיפר:"מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. הנער שרכב על האופניים החשמליים שכב על סלעים בתחתית המדרון במרחק של כ 30 מטר מהאופניים כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. תוך כדי החילוץ לכביש הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה מתקדמות שכללו מתן תרופות, הנשמות ועיסויים. 2 מנוסעי הרכב שהדרדר לתעלה והתהפך על צידו טופלו בשטח ופונו לבית החולים כשמצבם קל."

בשעה 16:34 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על רכב פרטי שפגע ברוכב קורקינט חשמלי בשדרות הנשיא וייצמן פינת לוחמי הגטאות באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה בנער כבן 15 במצב אנוש. הנער פונה לבית החולים אסותא בעיר שם נקבע מותו משטרת מרחב לכיש חוקרת את נסיבות תאונות הדרכים.לפי ממצאים ראשונים עלה כי רכב פרטי שהגיע לצומת פגע בקורקינט עליו רכב הנער. כוחות משטרה ובהם בוחני התנועה של נמשטרה נמצאים במקום והחלו בחקירת נסיבות התאונה.

הנער שנהרג אמש על קורקינט חשמלי באשדוד הוא ניסים יונתנוב, בן 15. הותיר הורים ו – 3 אחים. בשנה שעברה כתב בבית הספר עבודה על סכנת האופניים החשמליים. ניסים היה בן הזקונים. אחותו: "תמיד היה מסמר הכיתה, גם בבית הוא היה ככה. מאוד מצחיק, ידע לחקות את כולם, כולם מאוד אהבו אותו"

 width=

ואילו הבוקר בשעה 07:52 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על תאונת דרכים בין אוטובוס לרכב פרטי בכביש 70 מצומת אבליים לכיוון טמרה. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותה של נהגת הרכב הפרטי כבת 30 שסובלה מפגיעה רב מערכתית ופינו לבית החולים רמב"ם 3 נפגעים במצב קל מהאוטובוס. פראמדיק מד"א דור לב סיפר: ״מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד בין רכב פרטי ואוטובוס. נהגת הרכב הפרטי נלכדה בתוך רכבה כשהיא במצב אנוש וסובלת מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. תוך כדי פעולות החילוץ המורכבות של לוחמי האש הענקנו לה טיפול רפואי שכלל הנשמה ומתן תרופות אבל לצערנו מצבה היה קריטי ולאחר חילוצה וביצוע בדיקות נוספות ונאלצנו לקבוע את מותה. 3 מנוסעי האוטובוס שסבלו מחרדה טופלו בשטח ופונו במצב יציב לבית החולים."

הקטל בדרכים נמשך גם בשנות הצהריים ההרוג השישי הוא כבר בן 60 . בשעה 14:32 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על טרקטור שהתהפך בשטח פתוח סמוך לטייבה. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על גבר גבן 60 ללא סימני חיים עם חבלות בפלג גופו העליון וקבעו את מותו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות