לראשונה: מחוז מרכז בלשכת עורכי הדין פותח את שנת המשפט בעיר פתח תקוה

אמש (ה') התקיים לראשונה, אירוע הדגל של מחוז מרכז בלשכת עורכי הדין לציון פתיחת שנת המשפט תש"פ, באודיטוריום גולדה בעיר פתח תקווה בהמשך להזמנתו של ראש העיר רמי גרינברג.
נעמה כהן |
טקס פתיחת שנת המשפט

בהמשך להזמנתו של ראש העיר עו"ד רמי גרינברג, מחוז מרכז בלשכת עורכי הדין קיים אתמול (ה') את אירוע הדגל של הלשכה, בעיר פתח תקוה

בטקס, כבדו בנוכחותם שר המשפטים ח"כ אמיר אוחנה, נשיאת בית המשפט המחוזי מרכז כב' השופטת רות לורך, נשיאת בתי משפט השלום במחוז מרכז כב' השופטת עינת רון, נשיאת בית הדין האזורי לעבודה בת"א כב' השופטת הדס יהלום,  ראש לשכת עורכי הדין עו"ד אבי חימי, ראש עיריית פתח תקוה עו"ד רמי גרינברג, יו"ר ועד מחוז מרכז עו"ד רומי קנבל.

ראש העיר פתח תקוה עו"ד רמי גרינברג בירך על כך שהלשכה נענתה להזמנתו לארח את הטקס ואמר: "זה כבוד גדול לעיר פתח תקוה לארח את הכנס. עורכי דין הם שליחי ציבור אמיתיים. אני בחרתי ללמוד משפטים כדי לעזור לאחרים ולסייע למי שצריך ובמקצוע הזה יש שליחות ציבורית אמיתית. אמר ידידי ראש לשכת עורכי הדין כי חשובה עוצמתה של מערכת המשפט אך חשוב יותר האמון של הציבור במערכת המשפט. העובדה שרוב הציבור מאמין במערכת המשפט ואכיפת החוק זה בזכות מי שמייצג את המערכת הזו בשלוש הרשויות.
כדי להגביר את האמון של הציבור ברשויות אלו, שהם היסודות של המדינה והחברה שלנו, חשוב לעבוד יחד ולטעת את האמונה שיש כאן רשויות שפועלות יחד למען המדינה, החברה והאזרחים".

שר המשפטים, ח"כ אמיר אוחנה אמר: "הביקורת הנשמעת על מערכת המשפט היא לא הגורם לירידת אמון הציבור בה, אלא הביטוי לה".

 width=

ראש לשכת עורכי הדין עו"ד אבי חימי אמר בטקס "עורכות ועורכי דין יקרים: זה לא סוד שמחוז מרכז הוא הבייבי שלי וכשאני עומד פה היום ליבי נמלא גאווה.אנחנו עושים כאן הערב היסטוריה בציון פתיחת שנת המשפט הרשמית הראשונה של מחוז המרכז. שהוא כבר לא מחוז בהקמה – אלא מחוז שריר, קיים ובלתי נפרד מלשכת עורכי הדין ומערכת המשפט כולה. רומי היקרה, לשמחתי הרבה המחוז הופקד בידיך הנאמנות לארבע שנים הקרובות. רבים יעידו שבמקצועיות רבה – בנחישות אין קץ ועם לב ענק את מצעידה את המחוז לפסגות הרצויות – ואני סמוך ובטוח שבשנה הבאה נעמוד פה, גאים אפילו יותר! אני סמוך ובטוח ששיתוף הפעולה בינינו יהיה פורה ומוצלח – כפי שהיה עד כה – זהו אינטרס משותף של כולנו! אנחנו צלעות של אותו המשולש ואנחנו משרתיהם של אותם אדונים אזרחי מדינת ישראל.
אני מאחל לכולנו שנת משפט פורייה, מאתגרת ומוצלחת וסוף שבוע נעים ושקט לכולכם".

 width=

יושבת ראש מחוז המרכז בלשכת עורכי הדין, עו"ד רומי קנבל: "אני מתכוונת לעשות הכל כדי להגשים את החזון ולהפוך את מחוז המרכז לבית אמיתי עבור ציבור עורכי הדין".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות