במהלך שהותם בכלא 4 – חיילים בדואים איימו על חיילי כפיר: "נרצח אתכם". עו"ד בן גביר: "המערכת ממשיכה להפקיר את מיטב לוחמינו"

סיכת לוחם חטיבת כפיר

הדבר נחשף אמש במהלך דיון שהתקיים בעניינם של החיילים בבית המשפט הצבאי ביפו, ביקש מאחד החיילים פרקליטם של מפקדם של החיילים, עו"ד איתמר בן גביר, לספר על אשר אירע להם בכלא 4. החייל סיפרו כי שני חיילים בדואים ששהו יחד עימו וחבריו בכלא, איימו עליהם ואמרו להם "נרצח אתכם".
שופט בית המשפט הורה לשמור את שמותיהם של החיילים המאוימים תחת חיסיון כדי למנוע פגיעה בהם.
החיילים מחטיבת כפיר הם כאמור החיילים מגדוד "נצח יהודה" השייכים לנחל החרדי, שנעצרו אמש ע"י מצ"ח לאחר שמספר צעירים בדואים תקפו אותם בצומת דביר שבדרום, כאשר החיילים הגנו על עצמם.
עו"ד איתמר בן גביר, המייצג את מפקד הכיתה של החיילים, אומר בתגובה לדברים כי "אם לא די בכך שצה"ל מפקיר את חייליו אל מחוץ לכלא ולא מעניק להם גיבוי חד משמעי על הגנה עצמית מפני תוקפים בדואים, הרי שכעת הוא מוסיף חטא על פשע וממשיך להפקיר אותם אף בתוך כותלי הכלא. את הלוחמים הגיבורים יש לשחרר, ומי שצריך לרצות מאסר אלו הבדואים שתקפו אותם ואלו שאיימו עליהם בתוך הכלא".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות