נמשכת שביתת עובדי רשות האכיפה השביתה נכנסת ליומה השלישי

 השביתה ברשות האכיפה והגבייה נמשכת זה היום השני והבוקר היא תיכנס ליומה השלישי . הסתדרות עובדי המדינה בשיתוף עם ועד עובדי רשות האכיפה והגבייה, משביתים את כל פעילות הרשות ברחבי הארץ, את המרכז לגביית קנסות ואת מטה ההנהלה, בהמשך לסכסוך עבודה שהוכרז ברשות.  
יעל חן |
רשות האכיפה והגבייה

השביתה פרצה על רקע כוונת משרד האוצר והנהלת רשות האכיפה והגבייה, לבצע רפורמה מקיפה ברשות לטענת ההסתדרות והעובדים באופן חד-צדדי וללא הידברות עם העובדים

הצעדים ננקטים בשל כוונת משרד האוצר לבצע רפורמה מקיפה ברשות האכיפה והגבייה, באופן חד-צדדי וללא הידברות עם נציגות העובדים.

משנת 2017 מבקשים נציגי ההסתדרות והוועד, ממשרד האוצר ומהנהלת רשות האכיפה והגבייה, לנהל עמם משא ומתן על הסכם קיבוצי חדש, אשר יסדיר את השלכות הרפורמה על העובדים – אך זוכים להתעלמות.

מחזיק התיק הארצי של עובדי רשות האכיפה והגבייה בהסתדרות עובדי המדינה, אבנר סולטני, מסר: "צעד השביתה נכפה עלינו בשל התעלמות משרד האוצר. ההסתדרות לא תעמוד מנגד כאשר עובדים מופקרים לשינויים ארגוניים אשר משפיעים לרעה על תנאי עבודתם".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות