נלחמים בפשיעה האקולוגית

בעקבות גל האלימות במגזר הערבי ממשיכה המשטרה בלחץ על גורמים עבריינים במגזר הערבי ובמקביל מפעילה מבצעי משילות בישובים הערבים בישראל. היום פעלה המשטרה בכפר קאסם. לפנות בוקר פשטו כוחות גדולים של משורת מרחב השרון ביחד עם המדור להגנת הסביבה וגופים אזרחיים נוספים במבצע אכיפה ממוקד נגד עבירות איכות חיים בכפר קאסם
רונן חן |

במשטרה פירסמו את הדברים הבאים ״במסגרת מאבקה של המשטרה בעבירות איכות חיים במגזר הערבי, היום בוצעה פעילות אכיפה ממוקדת לאכיפה נחושה נגד מפרי החוק ושמירה על מרקם חיים תקין בעיר כפר קאסם״
במסגרת הפעילות השתתפו לצד השוטרים אנשי המשטרה הירוקה, נציגי רשות המיסים, נציגי חברת החשמל, נציגי רשות הטבע והגנים ומנהל מקרקעין.

הפעילות הממוקדת בוצעה לאחר שהתקבלו תלונות רבות על שפיכת פסולת ברשות הרבים בכפר קאסם. על פי המשטרה עם קבלת התלונות החלה משטרת כפר קאסם בפעילות סמויה שנמשכה מספר חודשים, במהלכה התברר לחוקרי המשטרה כי משאיות, שופל וציוד מכני הנדסי שביצעו כולם שפיכת פסולת ברשות הרבים בניגוד לחוק. השוטרים הצליחו לתעד על פי החשד את פעילות המתמנות וכן למפות את בעלי התפקידים ומפעילי המתמנה הלא חוקית.

לפנות בוקר, הפכה החקירה לגלויה עם כניסת הכוחות המבצעיים לכפר קאסם ובמהלך הפעילות המבצעית הממוקדת, נתפסו 4 משאיות ושופל ובהמשך יתבקש חילוטם ע"י המדינה. ב-3 משאיות התגלו ליקויים בטיחותיים והתקבלה החלטה להשבית את פעילות המשאיות בכביש.

עוד התגלה במהלך הפעילות המשטרתית כי תושב המקום ניהל העיר מטמנה בלתי חוקית ונציגי רשות המיסים מצאו ליקויים שכללו בין היתר אי רישום תקבולים והפרה של החוק לצמצום השימוש במזומן. המשך החקירה יתנהל במחלקת שומה לרשות המיסים.

במהלך הפעילות עלה החשד כי ב-3 מגרשים בעיר ישנה פלישה בלתי חוקית ונסיבות הפלישה נחקרות ומתבררות.

הפעילות המשטרתית בכפר קאסם היא חלק מהמדניות שמפעילה המשטרה במגזר הערבי בשבועות האחרונים כדי ליצור מצד אחד חיכוך עם הגורמים העבריינים במגזר להפגין פעילות משטרתית נרחבת במגזר לצד יצירת פעילות שלטונית במגזר הערבי בישראל.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות