כמה ילדים ניתן לדחוס למיניבוס עם 16 מקומות ישיבה?

השאלה הזאת העסיקה במהלך החג את שוטרי אגף התנועה במשטרה אשר עצרו נהג תושב טייבה לאחר שניסה להימלט עם 34 ילדים ברכב ההסעות במקום 16 בלבד
חנן לוי |
מיניבוס עמוס

אתמול במהלך פעילות אכיפה נגד עבירות מסכנות חיים ובריונות כביש, שוטר אגף התנועה סימן לנהג רכב הסעות לעצור לבדיקה על כביש 444 בסמוך לעיר טייבה שבמשולש.

הנהג שלא שעה להוראות השוטר המשיך בנסיעתו ככל הנראה בניסיון להימלט, שוטר נוסף שנכח במקום הצליח לעצור את הרכב. אלא כאשר נפתחו דלתות רכב ההסעות נדהמו השוטרים לנוכח מה שנתגלע לעיניהם ברכב שעצרו שהו בו 36 נוסעים מתוכם 34 ילדים, כאשר חלקם נמצאים בעמידה ומן הסתם לא היו חגורים כמתחייב בחוק בנוסף למלווה והנהג.

אם לא די בכך בדיקה ראשונית של ע״י הרכב חשף המצאות ליקוי בטיחות ותקינות ברכב אשר אינם מאפשרים את המשך נסיעתו על הכביש.

בתום הבדיקה ולאחר שהשוטרים וודאו כי הילדים מועברים בצורה בטוחה וחוקית בכלי רכב אחרים למקום חפצם, הנהג והמלווה עוכבו לחקירה ביחידת הבוחנים של משטרת מרחב השרון.

לאחר שרישיון הנהיגה של הנהג תושב טייבה בן 42 נפסל למשך 30 ימים, וכן הרכב הושבת לתקופה דומה. שוחררו השניים בכוונת המשטרה להביא את השנים לשיפוט מהיר בשל חומרת העבירה וסיכון חינם של עשרות הילדים שהיו בהסעה.

מצ"ב תמונות קרדיט דוברות המשטרה

 width=
36 נוסעים ברכב של 16
שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות