בת 70 נשרפה למוות בדליקה בביתה בקרית מוצקין

אישה בת 70 נשרפה למוות בדירתה לאחר שפרצה דליקה בדירה בקריית מוצקין. חוקרי המשטרה וחוקרי שריפות של מכבי האש פתחו בחקירה כדי לדעת מה גרם לדליקה הקטלנית. הדירה בה פרצה הדליקה ממוקמת בקומה הראשונה של בניין מגורים ברחוב מנחם בגין במרכז העיר.
רונן חן |
נזקים כבדים למלון הנסיכה באילת בעקבות שריפה ענקית
שריפה אילוסטרציה

האירוע התרחש לפנות בוקר כאשר למקדי ההצלה של מכבי האש ומגן דוד אדום הגיעו קריאות על דליקה בבנין מגורים ברחוב מנחם בגין בקרית מוצקין. צוותי כיבוי הגיעו למקום. האישה חולצה מדירתה על ידי הכבאים והיא הועבר לידי צוות ניידת טיפול נמרץ של מגן דוד אדום שהגיע לזירה אך לאחר זמן קצר אחר כך נקבע מותה בתום נסיונות החייאה
חוקרי משטרת זבולון וחוקרי דליקות של מכבי האש פתחו בחקירת נסיבות השריפה. לפי שעה לא ברור מה גרם לאש.

בשעה 5:40 התקבלה הודעה בחדר המבצעים של כבאות והצלה מחוז חוף על שריפה בדירת מגורים ברחוב מנחם בגין בקרית מוצקין עם חשש ללכודה בדירה .
חמישה צוותי כיבוי בפיקודו של רב רשף רמי מרום הוזנקו למקום האירוע ועם הגעתם פרצו לדירה הבוערת וצילמו ממנה אשה כבת 70 ללא רוח חיים.
כוחות מדא שהוזכרו למקום ביצעו באשה פעולות החייאה אולם נאלצו לקבוע את מותה.

מפקד הצוות הראשון שהגיע רס"ר ערן כהן מספר : "הגענו לשריפה בדירה בקומת קרקע בבניין רב קומות. פרצנו את הדלת הנעולה באמצעות פורץ דלתות כשההודעה על לכודה התבררה כנכונה חילצנו אותה אל מחוץ למבנה והעברנו אותה לטיפול החייאה של חובשים ופארמדיקים."

תוך זמן קצר הצליחו לוחמי האש להשתלט על השריפה תוך שהם מבצעים סריקות לאתר להורים נוספים ופועלים לשחרור העשן הרב שהצטבר בדירה.
חוקר הדליקות של כבאות והצלה לישראל קבע כי השריפה נגרמה ככל הנראה מכשל חשמלי בתוך חדר הארונות .
לוחמי האש חוזרים ומדגישים את חשיבות התקנת גלאי העשן בדירה שמתריע על תחילת שריפה לדיירים במבנה והוכח לא פעם כמציל חיים.

רק ביום רביעי התרחש מקרה דומה אז חולץ גבר בן 50 במצב קשה וכשהוא מחוסר הכרה מבניין בירושלים, לאחר שריפה שפרצה במקום. הוא פונה תוך כדי פעולות החייאה של צוותי מדא לבית החולים שערי צדק ואחר כך הוא הועבר לתא הלחץ בבית החולים אסף הרופא. בדליקה בבית הדירות בירושלים נפגעו , עוד ארבעה בני אדם אשר חולצו מהבניין הבוער, בהם פצוע נוסף באורח בינוני שפונה אף הוא לבית החולים שערי צדק.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות