עוד רצח במגזר הערבי תושב אום אל פאחם נורה למוות במרכז הכפר

הרצח ה76 במגזר הערבי הפעם הקורבן הוא מחמוד אגבריה, בן 34 ואב לארבעה ילדים. מחקירה ראשונית של משטרת מרחב מנשה עולה כי הוא יצא מהמסגד, נכנס למכוניתו ונורה למוות. ככל הנראה על ידי מתנקש שהמתין לו במקום מיד אחר כך נמלט היורה מהזירה על פי הערכה באמצעות כלי רכב.
רונן חן |
רצח. אילוסטרציה

 

צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום פינה את אגרסיה לבית החולים הילל יפה שם נקבע מותו

כוחות גדולים של המשטרה הגיעו למקום וחוקרי מרחב מנשה של המחוז הצפוני פתחו בחקירת הרקע ונסיבות האירוע, תוך איסוף ממצאים פורנזים ואחרים מהזירה.
יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה הגיב על הרצח הנוסף 76 בסדרת רציחות מאז תחילת השנה : "עוד צעיר שנקטף טרם זמנו, עוד משפחה שעולמה התנפץ בלחיצה אחת על ההדק. המשטרה והממשלה מוכרחים לפעול מיד"

המשטרה מוצאת עצמה במצוקה מצד אחד בשבועות האחרונים היא מגבירה את הפעילות המבצעית והמודיעינית לאיסוף כלי נשק לא חוקים במגזר הערבי וכן ליצור הרתעה בקרב גורמים עבריינים במגזר.

היום הגיע ממ מפכל המשטרה ניצב מוטי כהן לעיר עכו והוא ניהל דיון חירום ממושך עם סגל הפיקוד של משטרת מחוז חוף בין היתר דנו כיצד להגביר את הפעילות המשטרתית בישובי הערבים בצפון רק בסוף השבוע הוחלט על הפעלת עוד שלוש מפקדות משימתיות של משמר הגבול וכן גיוס מילואים של לוחמי ושוטרי מגב שיוכנסו לישובים הערבים בנסיון לעצור את שתף גל האלימות במגזר הערבי

 width=
זירת הרצח
שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות