נהג משאית נתפס עם רישיון מזויף שנקנה בשטחי הרש"פ

המשטרה עצרה את תושב הכפר מנדא, 28, בחשד שנהג במשך כחודש וחצי על משאית אף שלא הוציא רישיון נהיגה לרכב כבד. בימים הקרובים הוא יועמד לדין
דנה לווינסקי |
המשאית שנתפסה. צילום: דוברות המשטרה

מי נוהג על המשאיות בכבישי הארץ? המשטרה עצרה תושב כפר מנדא, בן 28, בחשד שנהג במשאית במשך כחודש וחצי לאחר שהציג למעסיקו רישיון נהיגה מזויף אותו רכש ברשות הפלסטינית. בתחילת השבוע יוגש נגדו כתב אישום.

החשוד שנעצר בחשד כי סיכן את ציבור המשתמשים בדרך בכך שנהג על משאית כאשר אין ברשותו רישיון נהיגה מתאים לסוג רכב זה, טען בפני השוטרים כי שכח את רישיונו בבית. בדיקה מעמיקה שערכו השוטרים העלתה כי הנהג מעולם לא הוציא רישיון לנהיגה במשאית ורישיון הנהיגה שלו לרכב פרטי פג תוקף בשנת 2017.

עבר תעבורתי עשיר

עוד עלה בחקירה כי בגין הרשעות תעבורה קודמות גזרו עליו בתי המשפט פסילת רישיון אולם אלו לא גרמו לחשוד לחדול ממנהגו וזה המשיך לנהוג ,כאמור, במשאית.

כאשר מעסיקו הגיע לשימוע בפני קצין משטרה לעניין השבתת המשאית לשלושים יום התברר כי החשוד הציג בפני מעסיקו רישיון נהיגה תקף על משאית עד 15 טון ואוטובוס, רישיון מזויף זה נמצא על גופו של החשוד ובחקירתו טען כי רכש את הרישיון המזויף ברשות הפלשתינית.

החשוד הובא לחקירה בפני בוחני התנועה במרחב אשר ובסוף השבוע, הגישה חטיבת התביעות הצהרת תובע נגד החשוד ובקשה להארכת מעצרו לבית משפט השלום לתעבורה בחיפה. בהחלטתה ציינה השופטת כי "החשוד ממשיך לעשות שימוש ברכב כבד, שעה שאין ברשותו רישיון נהיגה מתאים לכך". עוד החליטה כי "נוכח הראיות, כמו גם נוכח מסוכנותו של החשוד" מעצרו של החשוד הוארך עד היום.

 

[gravityform id="2" title="false" description="true" ajax="true"]

____________________________________________________________________

עו"ד פלילי אליז קסנטיני

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות