רן רוט: "עריכת דין זה כמו שחמט, צריך לצפות כמה צעדים קדימה"

הדרך להצלחה של עו"ד רן רוט: הוא אחד מעוה"ד המובילים בישראל בדיני המשפחה, מוכיח כישורי ליטיגציה גבוהים בביהמ"ש וחותר תמיד לתוצאה הטובה ביותר ללקוחותיו
מעיין לביא |
עורך דין רן רוט
עו"ד רן רוט

הוא אחד מעורכי הדין המובילים בישראל בתחום דיני המשפחה, מוכיח את כישורי הליטיגציה הגבוהים שלו בבתי המשפט, מקפיד על ירידה לפרטים הקטנים בכל תיק שמונח על שולחנו וחותר תמיד להכרעה ולתוצאה הטובה ביותר עבור לקוחותיו. אוביטר מציג את עורך הדין שאתם חייבים להכיר: עו"ד רן רוט,

עו"ד רן רוט הוא בוגר תואר ראשון במשפטים, משמש כעורך דין וחבר לשכת עורכי הדין מ-1999, בוגר תואר שני במנהל ובנוסף להיותו עו"ד הוא גם מגשר עסקים בשילוב התמחות במימון מוסמך אשר עושה כל שניתן על מנת לסיים תהליכי גירושין בצורה מכובדת ונאותה.

האם ידעתם?

מה לא יודעים עליו? הוא חולה גאדג'טים ודואג תמיד להתחדש במוצרים החדשים ביותר שיוצאים לשוק. ואם אנחנו כבר כאן, שתדעו שיש לו חיבה גדולה למכוניות, אופנועים ולספורט אקסטרים – הכירו את עו"ד רן רוט.

____________________________________________________________________________________

"כל תיק אני נכנס עד רמת הפסיק והפרטים הקטנים ביותר

שכן יסודיות היא ערך עליון מבחינת"

______________________________________________________________________________________

זה כבר למעלה מ-20 שנה שעו"ד רן רוט מנהל משרד עצמאי מצליח בו הוא מתמחה בטיפול מסור ובניית אסטרטגיה עבור לקוחותיו. כך הוא סלל את דרכו כל השנים הללו ומיצב את עצמו.

בריאיון לאוביטר הוא מספר לנו מה מבדיל אותו מקולגות אחרים בתחום דיני המשפחה ומה זה אומר לבנות אסטרטגיה מא' ועד ת'.

היתרון הבולט

"מה שמבדל אותי לעומת עורכי דין אחרים", הוא אומר, "הוא הרקע העסקי והכלכלני ממנו אני מגיע, עובדה זו מעניקה לי יתרון עצום בתיקי גירושין בהם יש ממון רב, הכוללים לעיתים חברות בשווי עשרות מיליוני שקלים. אני מספק ללקוחותיי תמונת מצב מקיפה שמכינה אותם להליך המשפטי על הצד הטוב ביותר".

"בכל תיק גירושין חייבת להיות אסטרטגיה מבעוד מועד אשר תוביל בסופו של יום לתוצאות המיטביות. אני גאה לספק קבלות בשטח עבור קהל הלקוחות שלי ולהוביל אותם לדרך הנכונה. בעזרת הניסיון והידע המשפטי הרחב שלי, אני מצליח להראות ללקוחותיי כיצד תיראה המפה החל מהשלב הראשון ועד האחרון. יתכן ולפעמים נפסיד, אפילו במכוון, במערכה מסוימת, אך זה יהיה בגדר 'הפסד שכולו ניצחון', שכן בקרב הגדול ננצח ללא עוררין".

התמדה וסיוע בלתי מתפשר ללקוחות

משרדו של עו"ד רן רוט נחשב לשם דבר בתחום דיני המשפחה שנים רבות. הוא צבר מעמד גבוה מאוד באמצעות עבודה קשה, התמדה ומתן סיוע יוצא דופן ללקוחות. המשרד מתמחה בדיני משפחה, החל מתיקי גירושין, הסכמי ממון, הסכמי הורות משותפת, עריכת צוואות וייפוי כח מתמשך, אפוטרופוסות, תיקי רכוש בהיקפים גבוהים ביותר ועוד.

כעורך דין, רוט חייב להבין את התמונה המלאה. כלומר, לדעת לדעת את המאקרו ולא רק את המיקרו. "אני מחזיק ביכולת ליטיגציה וניתוח תיק ברמות הגבוהות ביותר, כמו גם הכרה של החוק והפסיקה על בורים. בכל תיק אני נכנס עד רמת הפסיק והפרטים הקטנים ביותר, שכן יסודיות היא ערך עליון מבחינתי, יחד עם שקיפות והצגת התמונה האמיתית מול הלקוח כפי שהיא, מבלי לנסות לעוות אותה".

עבודה קשה ושאפתנית, עו"ד רן רוט

החיים כמשחק שחמט

עו"ד רן רוט מקביל במובן מסוים את תחום עריכת הדין למשחק השחמט. הוא מסביר את זה שבדיוק כמו במשחק השחמט, גם בתחום המשפטי צריך לצפות הרבה מאוד צעדים קדימה וזה מה שמבדיל את התחום שלנו מהרבה תחומים אחרים. "אם אני עושה מהלך מסוים", אומר עו"ד רוט, "אני חייב לצפות מה תהיה התגובה של הצד השני על מנת לדעת איך לנהל את תגובת הנגד בצורה הטובה ביותר".

__________________________________________________________

"אינני נח אף פעם על זרי הדפנה, אלא תמיד ערוך ומוכן

לכל 'הפתעה' שעלולה להגיע מהצד השני"

_____________________________________________________________________

 

הסוד של עו"ד רן רוט להצלחה

"אני חושב", מוסיף עו"ד רוט, "שהשכלתי לאורך השנים להשתמש בתבונה בניסיון העשיר שלי מעולם העסקים וביכולת לנתח עסקים וחברות, לרבות קריאת דוחות פיננסיים כחלק מההליך המשפטי והייצוג מול הלקוחות השונים. הקו שמנחה אותי לאורך כל הדרך הוא להאמין תמיד בעבודה קשה ושאפתנית. אינני נח אף פעם על זרי הדפנה, אלא תמיד ערוך ומוכן לכל 'הפתעה' שעלולה להגיע מהצד השני. מעבר לכך, לעולם לא אקח תיק ללב. אני שומר על מקצועיות מקסימלית".

ולסיום, עצת הזהב של עו"ד רן רוט

"העצה הכי טובה מבחינתי עבורם היא להבין שידע משפטי הוא לא משהו שנולדים איתו. על כן, יש צורך לקרוא המון חקיקה ופסיקה וכמובן להישאר מעודכנים, שכן החוק והפסיקה דינמיים במיוחד. אבל הטיפ הכי חשוב הינו, לעולם לא להמעיט מערכו של עורך הדין אשר מייצג את הצד שני. הניחו תמיד שמחכה לכם 'הפתעה' אותה הם יכולים לשלוף מהשרוול. ברגע שהנכם מגיעים ערוכים להליך המשפטי, הנכם נמצאים כבר בעמדת יתרון מובהקת".


עו"ד רן רוט

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות