מסתמן: כתב אישום נגד אב ובנו על סחיטת דמי חסות

בתום חקירת המשטרה הוגשה היום הצהרת תובע נגד השניים החשודים כי כפו על קבלנים באזור המרכז שירותי שמירה וסחטו מהם כספים באיומים
אייל חן |
שוד שודד איום חטיפה סחיטה
אילוסטרציה envato

לבית המשפט השלום בראשון לציון, הוגשה היום (ד') הצהרת תובע, בדבר הכוונה להגיש כתב אישום בימים הקרובים, נגד אב ובנו אשר חשודים בכך שכפו על קבלנים באזור המרכז את שירותי השמירה שלהם וסחטו אותם באיומים.

המדובר בחקירה סמויה שהתנהלה ביחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית במשך חודשים ארוכים ולפני כשבועיים הפכה גלויה, נגד חברות וגורמים מתחום השמירה שעל פי החשד עוסקים בפעילות פלילית בעבירות מרמה, הפצת חשבוניות פיקטיביות, סחיטה באיומים ועבירות מס והלבנת הון.

קבוצת שמירה פקטיבית

היום כאמור, הוגשה הצהרת תובע בבימ"ש השלום בראשל"צ בגין העבירות המיוחסות להם זאת לקראת הגשת כתב אישום באמצעות הפרקליטות, נגד שני החשודים אב ובנו, בחשד כי ניהלו קבוצת שומרים פיקטיבית באתרים שונים באזור המרכז, כאשר הם כופים לכאורה שירותי שמירה על חברות וגורמים נוספים בתמורה לתשלום כספי, בזמן שהם מהלכים אימים לכאורה ומציגים עצמם כמי שאחראים על הטריטוריה בתחום השמירה.

________________________________________________________________

עו”ד פלילי ניר אלטמן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות