נהג במשאית פול טריילר בכביש 6 ללא רשיון נעצר והתחזה לאחיו

מהבדיקה עלה חשד כי הצעיר מזדהה לאחיו, למרות שדבק בגירסתו כי יש לו רישיון נהיגה בוצעה בדיקה מעמיקה יותר והתברר כי אין לו רישיון נהיגה על המשאית ומעולם לא הוציא רשיון שכזה והחשד עלה כי הוא מזדהה לאחר.
יעל חן |
משטרת ישראל אילוסטרציה

במשטרה סבורים כי הצליחו לנטרל מבעוד מועד ״פצצה מתקתקת״ בכבישי ישראל צעיר כבן 21 נהג על משאית פול טרילר בכביש 6 שנהיגה בה דורשת רמת מיומנות גבוהה ביותר והכשרה ארוכה ומקצועית. אולם הצעיר על פי חשד המשטרה לא עבר הסמכה ולא קיבל מעולם רשיון למשאית פול טריילר מה שלא הפריע לנהוג על כלי הרכב הענק.
שוטרי אגף התנועה שעסקו בפעילות אכיפה על כביש 6, זיהו משאית פול טריילר העומדת בשוליים בסמוך למחלף קסם. לבקשת השוטרים להזדהות, מסר הנהג שישב על כסא הנהג והיה לבדו פרטים בעל פה וטען כי יש לו רישיון נהיגה על המשאית ואת הרשיון שכח בביתו.

כאמור הנהג תושב עראבה מצפון הארץ בן 21 עוכב לחקירה במשטרת מרחב שרון בחשד להתחזות לאחר, הכשלת שוטר ונהיגה בלתי מורשת במשאית כבדה בתום החקירה שוחרר בערבות והמשאית הושבתה למשך 60 ימים ואוחסנה בחניון משטרתי.

במשטרה מתכוונים לבדוק מה פרק הזמן שבה נהג הצעיר במשאית הכבדה ללא רשיונות והסמכה והאם בעלי המשאית וקצין הביטחון ידעו על התנהלותו של הצעיר.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות