משטרת אילת חקרה חשוד שעישן סמים בשירותי מטוס נוסעים אזרחי במהלך טיסה פנים ארצית מחיפה לאילת

על פי משטרת אילת ביום חמישי בשעות הערב דווח לשוטרי משטרת אילת המוצבים בנמל התעופה רמון על אדם המעשן חומר החשוד כקאנביס באמצעות "באנג" וכל זאת על פי החשד בתא השירותים של המטוס.

״מעבר לכך שמדובר בעבירה לפי פקודת הסמים , מעשיו של החשוד יכלו לסכן את בטחון הטיסה ,שלום הנוסעים וצוות המטוס" נמסר מהמשטרה.
לאחר שצוות האוויר הבחין במעשיו הציע לדייל הטיסה "פרח" בתמורה לכך שלא ידווח למשטרה וזאת במהלך טיסה פנים ארצית מחיפה לאילת.
צוות שוטרים שהוזעק כאמור על ידי קברניט המטוס המתין על המסלול ומיד עם עצירת המטוס עיכבו את החשוד. בחיפוש על גופו נתפס באנג וחומר נוסף החשוד כקאנביס, החשוד בן 45 תושב אילת עוכב לתחנת ונחקר בעבירה לפי חוק הטיס ובסיומה שוחרר. במשטרה מתכוונים להעביר כבר בימים הקרובים את חומרי החקירה כולל עדויות צוות האוויר לידי הפרקליטות מחוז דרום כדי שזו תגבש נגד החשוד כתב אישום.
במקביל שמו עשוי להיכנס לרשימה השחורה של חברות התעופה רשימה בה מופיעים נוסעים שהפרו את חוקי הטייס ועשויים להוות סכנה חלק גדול מחברות התעופה בעולם נמנעות מלהטיס נוסעים שמופיעים ברשימות הללו

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות