הגיע למוסד חינוכי וירה על רכבו של המנהל

קוסאי אבו עראר, 20, נאשם בביהמ"ש המחוזי בב"ש כי הגיע לשטח ביה"ס הטכנולוגי בערוער והחל לירות לכיוון השומר וגרם לנזק למקום ולרכבו של המנהל
אייל חן |
החזקת נשק - אילוסטרציה
אילוסטרציה

לבית המשפט המחוזי בב"ש כתב אישום נגד קוסאי אבו עראר, בן 20, אשר הגיע לאור יום לבית הספר הטכנולוגי בערוער וירה מנשק חם בזמן שהילדים נכחו בו. "עבירות שמבוצעות באמצעות נשק חם הפכו למכת המדינה והאיזור וגובות קורבנות רבים בנפש. אם ישוחרר המשיב קיים סיכון שיחזור ויבצע עבירות מסוג זה ויסכן את הציבור", נכתב בבקשת המדינה לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים נגדו.

על פי כתב האישום, לפני כחודש, הגיע הנאשם קוסאי אבו עראר, בן 20, ברכב בשעות הצהריים לבית הספר, כאשר אין ברשותו, ומעולם לא היה לו רישיון נהיגה, וזאת על מנת להיפגש ולדבר עם קרובת משפחתו הלומדת בבית הספר. לאור סירובו של מנהל בית הספר, עזב הנאשם את המקום וכשעה לאחר מכן, הגיע שוב לבית הספר, כשהוא נושא עימו נשק ללא היתר כדין, יצא מהרכב והחל לירות באמצעות הנשק לכיוון קראון בו שהה שומר ואנשים נוספים.

"מכת מדינה"

כתוצאה מהירי שביצע הנאשם, פגעו מספר כדורים מסוג 9 מ"מ בקרוואן וברכבו של המנהל אשר חנה בסמוך וגרמו להם נזק. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות נשק (החזקה ונשיאת נשק ותחמושת), ירי מנשק חם ועבירות נוספות.

הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר צוין, כי "עבירות שמבוצעות באמצעות נשק חם הפכו למכת המדינה והאיזור וגובות קורבנות רבים בנפש. אם ישוחרר המשיב קיים סיכון שיחזור ויבצע עבירות מסוג זה ויסכן את הציבור".

_______________________________________________________________________

עו”ד בן מעוז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות