הרצח ה75 במגזר הערבי בישראל בן 21 נרצח בכפר ערה

למרות המחאות הלחץ הציבור והפעילות המוגברת של המשטרה בישובים הערבים בישראל, האלימות ברחוב הערבי נמשכת הלילה היה זה בכפר ערה צעיר בן 21 נורה למוות כמה שנראה כחיסול מתוכנן. בכך הגיע ל75 מספר הנרצחים במגזר הערבי בישראל מאז תחילת השנה. בחיפה נרשם הלילה נסיון חיסול נוסף שבו נורה צעיר בן 20 ונפצע קשה מאוד.
רונן חן |
זירת רצח במגזר ארכיון

המשטרה פתחה בחקירת אירוע רצח בכפר ערה, במסגרתו כאמור נורה למוות תושב המקום בן 21
על פי המשטרה במוקד 100 התקבל הדעות הבוקר המאוחרות דיווח בדבר אירוע ירי בכפר ערה, במסגרתו נורה למוות תושב המקום בן 21 .
למקום הוזעקו צוותי מגן דוד אדום אשר נאלצו לאחר זמן קצר לקבוע את מותו של תושב ערה במקום.
המשטרה פתחה בסריקות, לצד איסוף ממצאים בזירה על ידי חוקרי המעבדה הניידת לזיהוי פלילי. במסגרת החקירה שנפתחה, נבדקים הרקע והנסיבות של האירוע במשטרה מנסים להבין אילו סיכסוכים היה הצעיר מעורב והאם יש להם קשר לרצח, טרם נעצרו חשודים כוחות המשטרה הרבים בכפר דרוכים לאפשרויות של אירועי נקם בכפר או להפרות סדר.
קודם לכן הוזעקו שוטרי מחוז חוף לטפל בנסיון רצח בחיפה במסגרתו נורה תושב המקום בשנות ה 20 לחייו
על פי המשטרה במוקד 100 התקבל סמוך לשעה 02:30 דיווח בדבר ירי ברחוב גוש עציון בחיפה, כאשר על פי צוותי מגן דוד אדום במקום נמצא פצוע באורח קשה שפונה אל המרכז הרפואי רמב"ם בעיר.
המשטרה פתחה בסריקות, לצד איסוף ממצאים בזירה על ידי חוקרי המעבדה הניידת לזיהוי פלילי וכן הגיעו למקום גורמי מודיעין של המשטרה בנסיון לקדם את החקירה .על פי המשטרה הרקע והנסיבות בבדיקה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות