שני פצועים קשה בנסיון חיסול במרכז אשדוד בצוהרי היום

זה נראה היה כמו נסיון חיסול מהסרטים בצוהרי היום במרכז קניות הומה נורה גבר מטווח קצר עובר אורח שנקלע לקוו האש נפגע אף הוא. המתנקש מיהר להימלט כשהוא רכוב על אופנוע מהזירה.
נעמה כהן |

 

מעט לאחר השעה 12 בצהריים התקבל דיווח אודות ירי שבוצע לעבר אדם בעיר אשדוד. כתוצאה מהירי נפצעו שני בני אדם תחילה הם פונו בכלי רכב פרטי שחבר לניידת לטיפול נמרץ של מדא שהוזעקה לזירה, על פי דובר מגן דוד אדום זכי הלר ״מדובר בשני פצועים קשה מירי, גבר בן 31 וצעיר בן 24, שניהם בהכרה מלאה.״

חובש רפואת חירום במד״א ויטלי לנדסמן, ומרין אטיאס פראמדיקית מד״א סיפרו:״חברנו לרכב פרטי שבו היה פצוע בן 31 הסובל מפצעי ירי. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה. פצוע נוסף כבן 24 סבל גם הוא מפצעי ירי ונכנס עצמאית למיון״.

כאמור ככל הידוע מהמקום נמלט חשוד במעשה על גבי אופנוע. כוחות משטרה רבים הגיעו לזירה והחלו בחקירת נסיבות המקרה במקביל הוקמו מחסומים בניסיון לאתר את החשוד במעשה שנמלט. חוקרי המשטרה אספו את מצלמות האבטחה מבתי עסק וכן איתרו עדי ראיה הירי בוצע בסמוך לחנות דגים ועל פי עדויות מסתמן כי המתנקש עקב אחר האיש שביקש לפגוע בו ובשלב מסויים הוא בחצר את הירי מטווח קרוב. חוקרי המשטרה בודקים כעת את המניע למעשה ובין היתר את הסיכסוכים בהם נמצא הקורבן בנסיון לקדם את החקירה  בשלב זה על פי משטרת מרחב לכיש האירוע מסתמן כאירוע פלילי.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות