ריב על חניה כמעט והסתיים באירוע אלימות חמור

״תפתח אני יורה בך“ – כך איים על פי כתב אישום שהוגש הבוקר צעיר בן 19 מנס ציונה על נהג משאית שהעז להחנות את המשאית שלו ליד ביתו של הצעיר כתב האישום שהוגש מתאר את השתלשלות האירועים ואת העובדה שהוא איים על נהג משאית באקדח צעצוע.
רונן חן |

 

משטרת מרחב שפלה הגישה היום כתב אישום כנגד תושב נס ציונה בן 19, לאחר שנעצר ביום שני בחשד שאיים על נהג משאית באמצעות אקדח צעצוע
על פי כתב האישום, שהוגש לבית המשפט בראשון לציון החנה נהג המשאית את רכבו בסמוך לביתו של הנאשם ואז התפתח ויכוח בין הנאשם לנהג, במהלכו דרש הנאשם מהנהג שלא יחנה את המשאית במקום.

עוד עולה מכתב האישום כי הנאשם ניגש לרכבו שחנה בסמוך והוציא מתוכו חפץ הנחזה להיות אקדח, ניגש אל המשאית ועמד בסמוך לדלת הנהג.
הנאשם שלף את האקדח, דרך אותו וכיוון את הקנה לכיוון ראשו של נהג המשאית שנעל בתגובה את הדלתות.

הנאשם דפק בידיו על חלון המשאית וצעק לעבר הנהג "תפתח אני יורה בך" וניסה לפתוח את דלת המשאית.בהמשך ניגש הנאשם לדלת הסמוכה למושב שליד הנהג וניסה לפתוח אותה, ובתגובה נהג המשאית נסע מהמקום.

כאמור החשוד נעצר וערב החג הוא הובא לדיון בעניינו בבית משפט השלום בפתח תקווה בסיומו שוחרר למעצר בית ובתנאים מגבילים.
לאחר סיום החקירה הגישה היום מחלקת התביעה המשטרתית של מרחב שפלה כתב אישום בעניינו ובקשה למעצרו עד לתום ההליכים בגין איומים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות