אישום: רוני חביש רצח את אחותו עם אלה

רוני חביש, 39 מירכא, נאשם בביהמ"ש המחוזי בחיפה ברצח אחותו רונית על רקע ויכוח שניצת ביניהם בעקבות גירושיה. ניסיונותיה להגן על עצמה עלו בתוהו
רונן לוי |
מעצר. ארכיון

לבית המשפט המחוזי בחיפה, הוגש כתב אישום נגד רוני חביש, בן 39 מירכא בגין רצח אחותו רונית חביש ז"ל. הרקע לרצח ויכוח שהתפתח בין השניים לאחר שזאת התגרשה והאח אסר עליה לצאת מהבית ללא ליווי.

  • על פי כתב האישום, בעקבות הגירושין של המנוחה ב-2019 היא עברה לגור יחד עם אימה, בביתה בכפר ירכא.
  • הנאשם אסר עליה לצאת מהבית, לא אפשר לה להחזיק מכשיר פלאפון וכל יציאה שלה התאפשרה בליווי שלו או של אחד מבני המשפחה.

ניסתה להגן על עצמה

לפני כחודש, בעת שהמנוחה והנאשם היו במטבח בביתם, התפתח ביניהם ויכוח קולני במהלכו איים הנאשם על המנוחה ש"תסתום את הפה" או ש"תקבל מכות".

בשלב זה, על רקע הוויכוח, החליט הנאשם לגרום למותה של המנוחה, יצא מהבית, ניגש לרכב והוציא משם אלה ושב אל הבית.

הנאשם ניגש לעבר המנוחה שהיתה במטבח והיכה אותה במשך שתי דקות באמצעות האלה, פעמים רבות, על ראשה, פניה וגופה. המנוחה ניסתה להגן על עצמה ואף דקרה את הנאשם באמצעות סכין בידו ובירכו.

בהמשך יצא הנאשם מהבית והזעיק עזרה של עוברי אורח שחלפו במקום. רופא של מוקד רפואי "אל חיאן" שהוזעק אל הבית קבע במקום את מותה של המנוחה. מותה של המנוחה נגרם כתוצאה מחבלה קהה לראש עם פגיעה במוח.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות