חשד: מטפל ניקה מטופל בבית אבות באמצעות חומר כימי

הקשיש פונה לבית החולים הדסה עין רם כשהוא סובל מכוויות קשות בפלג גופו התחתון ובעקבות כך עצרה אתמול (יום ב') המשטרה את המטפל, 57 ממזרח ירושלים
דניאל בן חמו |
ארכיון, צילום: מתיאס זומר

מטפל בבית אבות, בן 57 ממזרח ירושלים, נעצר אתמול על ידי משטרת ישראל בחשד לפגיעה במטופל באמצעות חומר כימי. המטופל פונה לבית החולים כשהוא סובל מכוויות קשות בפלג גופו התחתון ובעקבות דיווח מבית החולים החשוד נעצר. היום (יום ג') תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

עוד בפלילים:

סכנה בבית האבות

אתמול התקבל דיווח מבית החולים הדסה עין כרם, אודות מטופל בשנות החמישים לחייו, שהגיע בתחילת השבוע מבית אבות כאשר על פלג גופו התחתון סימני כוויות קשות. בתחקור התברר כי ביום חמישי האחרון החשוד שהנו מטפל בבית האבות ניקה את פלג גופו התחתון של המטופל אמצעות חומר כימי, על פי החשד מדובר ב"מסיר שומנים" וכתוצאה מכך נגרמו למטופל כוויות כאמור.

בעקבות הדיווח, המשטרה עצרה אתמול את המטפל בחשד להתעללות ופגיעה בחסר ישע וגרימת חבלה בגופו של המטופל, החשוד הועבר לחקירה בסיומה נכלא והיום יובא לבית משפט השלום בירושלים, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות