בגלל 200 שקלים דקר ופצע תושב רעננה את חברו

חוקרי המשטרה שהוזעקו לטפל באירוע דקירה ברעננה נדהמו לגלות את המניע למעשה שכמעט והסתיים באסון של אובדן חיים החוקרים גילו כי הצעיר שנדקר בביטנו נדקר רק בשל חוב בסך מאתיים שקלים לחברו . פרקליטות מחוז מרכז הגישה לבית המשפט בפתח תקווה כתב אישום נגד תושב רעננה בן 22 המואשם כי פצע את חברו בסכין על רקע סכסוך כספי בין השניים. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו של הדוקר עד תום ההליכים.
רונן חן |
אילוסטרציה

תחילתו של הסיפור לפני עשרה ימים. במוקד משטרת מרחב השרון התקבל דיווח על דקירה ופציעת גבר בבטנו בעת שזה היה בדירתו ברעננה. לזירה הוזעקו צוותי מגן דוד אדום וכוח משטרה. מבדיקה ראשונית של השוטרים שהגיעו למקום התברר כי החשוד הגיע לדירתו של הקורבן ודרש ממנו החזר חוב של 200 ₪. בהמשך על פי החשד, החשוד פצע את הקורבן תוך שהוא דוקר אותו בסכין בבטנו.

הפצוע פונה על ידי צוותי מגן דוד אדום לבית החולים מאיר בכפר סבא. הרופאים נדרשו להתערבות כירורגית בשל הדקירה העמוקה נגרם לקורבן פצע באורך של כ-3 ס"מ ובין היתר הצריך מהרופאים תפירת הפצע בבטן לצד שורה של בדיקות .

שוטרי מרחב שרון איתרו לאחר זמן קצר את החשוד במעשה כאמור בן 22 מרעננה, הוא נחקר ומעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט השלום בפתח תקווה לפני החג הוגש נגדו כתב אישום על ידי פרקליטות מחוז מרכז בעבירת של ״פציעה כשהעבריין מזויין״

במקביל עם הגשת כתב האישום הוגשה נגד החשוד גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בין היתר נומקה הבקשה בשל המסוכנות העולה ממעשיו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות