רומן חדש מאת ד"ר שני רופא

עד כה פרסמה ד"ר רופא ספרים העוסקים בתחומי המשפט והטכנולוגיה. ספרה החדש "היום שאחרי" הוא רומן, המבוסס על סיפור אמיתי והמגולל את סיפורם של עוה"ד מהמובילים בישראל
מעיין לביא |
עו"ד שני רופא

את ספריה של עורכת הדין, הבוררת והמגשרת, ד"ר שני רופא, ניתן למצוא בספריות בתי המשפט. ספריה עוסקים בתחומי המשפט והטכנולוגיה – דיני סייבר; עכשיו היא יוצאת לאור עם ספרה החדש, "היום שאחרי", שבניגוד לכל הספרים המשפטיים שכתבה עד היום, הינו ברומן מרתק בו המציאות עולה על כל דמיון.

הספר מבוסס על סיפור אמיתי מתוך מעמקי הפסיכולוגיה והעוצמה הנפשית, העוסק ביכולת שלנו כבני אדם להעריך את הסיכוי להתרחשותו של אירוע החורג באופן קיצוני מהמסגרות הנורמטיביות אותן אנו מכירים. הרומן מגולל את סיפורם של עורך דין מהמובילים בישראל.

נועה, עורכת דין מצליחה, יפה ומוערכת, בעבר מנכ"לית חברת סטארט-אפ שפיתחה אלגוריתמים לזיהוי התנהגות שחקני בתי קזינו – ד"ר למשפטים וסופרת משפטית שכבשה פסגות והגשימה את חלומותיה, ושהצלחותיה קיבלו במה בעיתונות, בטלוויזיה וברדיו בישראל.

כריכת ספר החדש של ד"ר רופא "היום שאחרי".

שי, גבר מרשים ונאה, נשוי באושר ואב לשלושה ילדים. מרצה באקדמיה ועורך דין המתמחה בתחום דיני הסייבר בישראל ובעולם, אשר הגיע לתפקידים בכירים על אף כל הקשיים שחווה במהלך ילדותו. בעל ארבעה תארים במדעי המחשב, משפטים ומנהל עסקים, אותם סיים בפרק זמן קצר יחסית – על אף שסיים רק עשר שנות לימוד בתיכון עם ליקויי למידה קשים, ועל אף שבילדותו שמע פעמים רבות את המשפט "לא ייצא ממך כלום", משפט שנצרב מזיכרונו והותיר צלקת ארוכת שנים.

הסיפור מבוסס על סוד אחד אשר שזור בליבם של גיבורי הרומן, העוסק בחוסר יכולתנו כחברה להעריך את הסיכוי להתרחשותו של אירוע חריג באופן קיצוני, המבוסס על תאוריית "הברבור השחור", התאוריה המתארת את הברבור השחור שהופך לפתע יום אחד לברבור לבן.

השתלשלות האירועים מביאה את גיבורינו למשבר נפשי ופיזי כאחד, שאילץ את שניהם להתעמת עם שאלות על מהות החיים, לצד מימוש עצמי ומסע יוצא דופן אל מעמקי הפסיכולוגיה העוצמה הנפשית השזורים בחברות ובאהבת אמת.

"היום שאחרי", על עולמם של עוה"ד.

עו"ד שני רופא מתמחה בדיני משפחה הינה עורכת דין ותיקה. משרדה של עו"ד רופא עוסק במשפט הפלילי, דיני סייבר וטכנולוגיה, מחשבים ואינטרנט. בנוסף ד"ר רופא מתמחה בתחומי גירושין, צוואות וירושות, מזונות ילדים ואישה, אלימות במשפחה, חטיפת ילדים, גניבת זרע, אפוטרופוסית ועוד. בשנים האחרונות ד"ר רופא הינה מרצה באקדמיה בתחומי המשפט והטכנולוגיה, מומחית מטעם בתי המשפט והסנגוריה הציבורית בתחומי המחשבים והאינטרנט.

זה הזמן להיחשף לצד נוסף של עו"ד ד"ר שני רופא ברומן החדש המביא סיפור מודרני וזווית חדשה, ולהרשות לעצמכם להיסחף ברומן המרגש עד דמעות. הקליקו לרכישת הספר בשפה עברית או כאן. הקליקו לרכישת הספר בשפה האנגלית.

לאתר ד"ר שני רופא ושות' – משרד עורכי דין


https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%a9%d7%a0%d7%99-%d7%a8%d7%95%d7%a4%d7%90/

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות