כמה מכשירי טלפון, כרטיסי סים ורמקולים ניתן להסליק בגוף?

הסוהרים בכלא "עופר" נדהמו לגלות בגופו של עצור לא פחות מ-24 מכשירים סלולאריים, 18 כרטיסים סים ו-4 רמקולים. מדובר כנראה בשיא ישראלי חדש
רונן לוי |
הטלפונים שנמצאו בגופו של העצור. צילום: דוברות שב"ס

הניסיון הגדול ביותר של החדרת פלאפונים לכלא בגופו של עצור בודד – סוכל הלילה, כאשר בגופו של העצור נתגלו לא פחות מ-24 מכשירים סלולארים, 18 כרטיסי סים וארבעה רמקולים.

עוד בפלילים:

במהלך הלילה, סוהרי כלא "עופר" קיבלו עצור שטח בגין התפרצות לרכב. העצור, בן 23 תושב יריחו, נעצר ע״י כוחות משטרה והובא לבית הסוהר.

בתהליך קליטתו של העצור במכלול הכניסה, בוצעה בדיקת מגנומטר ידני אשר ציפצף בחלק גופו התחתון והעלה את חשד הסוהרים שהוא מסליק בגופו אמצעים אסורים. חשד שהתעצם לאור הכחשתו וניסונו להביא לקליטתו המהירה לתוך המתקן.

לאחר תשאול נוסף של צוות הסוהרים הודה העצור שהסליק גופים זרים ופלט מגופו 24 מכשירים סלולריים מסוג ׳סרסור׳, 18 כרטיסי סים ו-4 רמקולים. המדובר בתפיסה הגדולה ביותר שנתפסה בניסיון החדרה של עצור בודד. העצור הועבר לבידוד לענישה ונפתח כנגדו תיק חקירה במשטרה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות