אישום: עשה תאונה והיכה את חברתו

תושב חולון, 29, נאשם כי ביצע את התאונה כשהיה תחת השפעת אלכוהול ולאחר מכן היכה את חברתו. עובר אורח שהבחין בצעירה בוכה סייע לה עד להגעת המשטרה
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה

לבית משפט השלום בתל אביב, הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד תושב חולון בן 29, אשר היכה את בת זוגו לאחר שביצע תאונה דרכים בעודו נוהג שיכור.

על פי כתב האישום, ביום ראשון שעבר, קצת אחרי חצות, הבחין צעיר בבחורה בוכה ברחוב, שיערה פרוע ואיפור מרוח על פניה כשהיא יושבת ברכב והנאשם שהיה שיכור אותה עת, עמד מחוץ לדלת הרכב והתווכח עימה תוך שדרש לנהוג בו. חברו של אותו צעיר פנה אל הנאשם בשאלה אם ״הכל בסדר״ ובתגובה השיב הנאשם: "הכל בסדר״ תוך שדפק בחוזקה על הגג הרכב וקילל את השניים: "יא בן זונה, בן שרמוטה".

בהמשך, החל לרדוף אחריהם עד אשר נכנסו לבניין מגורים לאחר שהקישו קוד כניסה לדלת לובי הבניין ובתוך כך נמנע מהנאשם להיכנס למקום והשניים הזעיקו משטרה.

בהמשך, עד שהמשטרה הגיע, יצאו השניים מהבניין וראו שהנאשם ממשיך לצעוק על הבחורה כשזו בוכה בקול רם מהרכב, עד שלבסוף הנאשם נכנס לרכב ועזב את המקום בעודו נוהג. כעבור דקות ספורות, ביצע הנאשם תאונה עם הרכב שכתוצאה ממנה נפגעה הבחורה ונגרמו לה חבלות בפנים.

בעקבות כך, החל הנאשם לצעוק ולקלל אותה תוך שהוא מכה בה באגרופים בפניה. היא יצאה מהרכב והנאשם המשיך להכות בה בראשה, בגבה ובידיה. מתנדב מד״א, אשר הוזעק למקום ביקש להפריד בין הצדדים ולהרחיק את הנאשם מממנה תוך שהפציר בנאשם כי המשטרה הוזעקה למקום.

בתגובה, החל הנאשם לעזוב את המקום כשהבחורה בעקבותיו וכל מספר מטרים הוא משך לה בשיערה, הפיל אותה לרצפה כשלוש פעמים וקילל אותה: "בת זונה, שרמוטה, תמותי, מזדיינת עם כל אחד שאת מכירה, את לא יותר מזונה". לבסוף, כאשר הנאשם הבחין בניידת משטרה אשר הוזעקה למקום, החל להימלט אולם נלכד ונעצר ובמהלך מעצרו, הנאשם הפריע לשוטרים בעת מילוי תפקידם כך שהשתולל, התפרע, סירב להושיט ידיו ע״מ שניתן יהיה לאזוק אותו וסירב לעלות לניידת המשטרה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות