אישום: נתפס נוהג למרות שרישיונו נשלל לצמיתות

רישיונו של מואיד נאשף, 50, נשלל לפני מספר שנים לאחר שדרס למוות את השוטר ארז מרימו ז"ל, אך למרות זאת הוא נתפס במהלך פעילות מבצעית של בלשים ממרחב שרון
אייל חן |
שוטר תנועה בפעילות (למצולם אין קשר לנאמר בידיעה), צילום ארכיון: דוברות המשטרה

המשטרה הגישה היום (יום א') כתב אישום נגד מואיד נאשף, תושב טייבה, בן 50, אשר נתפס נוהג ברכב למרות שלפני שנים, באירוע בו דרס למוות בכפר סבא, את השוטר ארז מרימו ז"ל, נידון למאסר ומאז נפסל ע"י ביהמ"ש מלנהוג לצמיתות.

לפני כשבוע, בפעילות מבצעית של בלשי יחידת התנועה של מרחב שרון, נעצר החשוד לבדיקה. לאחר בירור התברר כי מדובר בנהג אשר הורשע בעבר ונידון ל-16 שנות מאסר מתוכם 14 מאחורי סורג ובריח, לאחר ביצוע שוד ודריסתו של השוטר ארז מרימו ז"ל מתחנת כפר סבא.

במהלך משפטו אז, החשוד במסגרת גזר הדין, קיבל פסילה לצמיתות. גזר הדין והכרעת הדין התקבלו באוקטובר 1993. בזמנו לא הייתה חובה לשמור פרוטוקולים ומכיוון שפרוטוקול הדיון לא אותר. משמעות העדר הפרוטוקול היה, שלא ניתן היה למצות את הדין עם החשוד ולא להגיש כתב אישום בגין נהיגה בפסילה.

בעבודה מאומצת הצליחו יחידת בוחני התנועה של מרחב שרון והצליחו לאתר בארכיון שב"ס את הפרוטוקול של הדיון בו ביהמ"ש הורה על פסילת החשוד מלנהוג ברכב לצמיתות. הבוקר, כאמור, תגיש משטרת ישראל כתב אישום נגד החשוד בעבירות של נהיגה בזמן פסילה ונהיגה כאשר לא הוציא רישיון נהיגה מעולם.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות