אגף האכיפה והשיטור בירושלים יוצא במבצע למיגור צואת הכלבים מהרחוב

בירושלים ישנם כ- 13 אלף  כלבים הרשומים בשרות הווטרינרי. האגף לאכיפה ושיטור עירוני בעיריית ירושלים יצא למבצע חסר תקדים למיגור תופעת צואת הכלבים וזריקת אשפה במרחב הציבורי.
רונן חן |

ראש העיר משה ליאון ציין : "יחד שומרים על העיר נקיה! המחרב הציבורי הוא ביתנו.אנו עושים מאמצים גדולים ומעניקים תשומת לב מיוחדת לניקיון העיר ירושלים במסגר רפורמת הניקיון שכוללת רבדים רבים ובכלל זה הקפדה על ניקוי צואת כלבים ע"י הבעלים. רק יחד נוכל לשמור על העיר נקיה. אני פונה לכל התושבים לסייע בידנו ולהקפיד על שמירת מרחב ציבורי נקי למען כולנו."

במסגרת רפורמת הניקיון  אותה מוביל משה ליאון לקידום ושמירה על ניקיון המרחב הציבורי, הנחה ראש העיר את האגף לפעול ולאכוף את נושא איסוף צואת הכלבים וזריקת האשפה במרחב הציבורי  בתשומת לב.

ביומיים האחרונים ערך אגף האכיפה  והשיטור  העירוני מבצע אכיפה ואיסוף צואת הכלבים בשעות הבוקר המוקדמות ובשעות הערב וכן  אכיפה בגין זריקת אשפה בגני משחקים, בפארקים, כבישים מדרכות  ובכל המרחב הציבורי. נרשמו עשרות קנסות בגין אי איסוף צואת כלבים וזריקת אשפה במרחב הציבורי, כאשר גובה כל דו"ח עומד על 475 שקלים.

בנוסף הציבה העירייה שלטים בגנים מרכזיים בעיר וכן בגנים בהם ריכוז גבוה של ציבור בעלי כלבים הנוהגים לפקוד את הגנים עם כלביהם. יש לציין כי השילוט כולל עמדה עם שקיות מיוחדות לאיסוף צואת כלבים.

אגף האכיפה והשיטור פועל במהלך חצי השנה האחרונה  לאכוף את אי איסוף צואת הכלבים וזריקת האשפה במרחב הציבורי  וכאמור בימים האחרונים  יצא במבצע אכיפה מוגבר במטרה למגר את התופעה.

אגף האכיפה והשיטור העירוני ימשיך לנקוט ביד קשה כנגד משליכי האשפה ברחובות במרחב הציבורי בגנים ובכל רחבי העיר.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות