רציף האוהבים

זאת הייתה יכולה להיות עבור נטע שמר ורונן פרנק עוד נסיעה שגרתית ברכבת לעבודה, אבל מבחינתם בזכות הרכבת הם מצאו אחד את השנייה.בזכות תחנת הרכבת בבת ים- קוממיות הפכו משני זרים לזוג, אמש הם ריגשו את צוות התחנה ונוסעיה כאשר החליטו לחזור לתחנה ולשחזר בסט צילומים מרגש איפה שהכל התחיל.
רונן חן |

 

זה סיפור אהבה יוצא דופן שהתחיל לפני כשנתיים לגמרי במקרה, בתחנת הרכבת בת ים- קוממיות. כשנטע שמר בת ה- 26 (כיום) ורונן פרנק בן ה-32 (כיום) המתינו לאותה הרכבת באותם השעות כל בוקר, בין כל הנוסעים שנמצאים לצידם על הרציף, משהו גרם למבטים שלהם להצטלב, וכך במשך שבועיים היו חולפים זה על פני זו ורק מחליפים מבטים עד שבאחד הימים הצליחה, נטע, לקלוט את שמו של הבחור מהכרטיס עובד שהיה תלוי על מכנסיו, כבר באותו היום היא איתרה אותו ברשתות החברתיות ופנתה בבקשת חברות ומשם כל היתר היסטוריה.

נטע ורונן שצפויים להתחתן בעוד כחודש הגיעו הבוקר לתחנת בת ים קוממיות מלווים בצלמים. בנסיון לשחזר את הרגעים הקסומים ולסגור מעגל רגע לפני החתונה שצפויה להתרחש בעוד כחודש.

 width=

מנטע נמסר: "תחנת הרכבת שמהווה מקום מעבר לאלפי אנשים ביום הפכה עבורנו למקום מיוחד, מבחינתנו בזכות הרכבת מצאנו זוגיות, ואהבה. זה היה ברור לשנינו שאת הצילומים נרצה לערוך בתחנה שבה הכל התחיל."

"ברכבת ישראל נוסעים מידי יום כ-250 אלף נוסעים, ולכל נוסע סיפור מיוחד משלו", מספר עזרא יצחק, מנהל התחנה, "אני מאחל לזוג הצעיר הרבה הצלחה אושר ונחת, ומזמין אותם לצילומים גם אחרי החתונה עם הילדים שב"ה יבואו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות