העולם התחתון מתעורר: פיצוץ בחולון, קרב יריות באשקלון

עבריין כבן 30 נהרג אמש (יום א') בפיצוץ רכבו בחולון. שעתיים לאחר מכן נרצח ביריות תושב אשקלון, 28, ואדם נוסף, בן 24, נפגע באורח קשה ופונה במצב יציב לביה"ח ברזילי
מעיין לביא |
זירת רצח, ארכיון. צילום: דוברות מד"א

הפיצוצים של העולם התחתון חזרו למרכזי הערים: גבר כבן 30, נהרג אתמול בפיצוץ רכבו ברחוב ירמיהו בחולון. מעוצמת הפיצוץ הרכב התפרק לגמרי וכך גם גופתו של ההרוג. רק לפני כחודשיים ההרוג הורשע באיחוד של שלושה כתבי אישום שהוגשו נגדו ואמר אז: "אני פתחתי בדרך חדשה, אני עומד להיות אבא בקרוב".

אתמול התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על פיצוץ ברכב ברחוב ירמיהו בחולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום דיווחו על פצוע ללא סימני חיים וקבעו את מותו. הצוות לאחר מכן איבטח רפואית את כוחות הכיבוי שפעלו לכיבוי הלהבות של הרכב שנשרף. חובשי מד"א, גיא סלמן ואליאור יוסף, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו במרכז הכביש את הרכב שהתפרק לגמרי מעוצמת הפיצוץ ועלה באש. ובסמוך אליו רכבים נוספים שניזקו. כוחות הכיבוי והמשטרה פעלו במקום על מנת לכבות את האש. הפצוע שכב על הכביש כשהוא סובל מפגיעות מאוד קשות בגופו ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום".

במשטרה פתחו בחקירת האירוע והמשטרה מבצעת סריקות בזירה, לצד איסוף ממצאים בזירה ע"י חבלני המשטרה במסגרת חקירה שנפתחה. הרקע והנסיבות בבדיקה. ההרוג כאמור, הינו גבר כבן 30, המתגורר מספר בתים ליד מקום הפיצוץ ואמור לשהות במעצר בית לילי ובעברו של ההרוג יש שבע הרשעות קודמות בעבירות רכוש, סמים ואיומים ריצה מאסרים ושוחרר באוגוסט 2019.

רק לפני כחודשיים, הוא הורשע בבית המשפט, בצירוף של מספר תיקים. בכתב האישום העיקרי, הוא הורשע בעבירה של פציעה כשהעבריין מזוין, כתב אישום נוסף היה בעבירה של סיוע לפריצה לבניין שאינו דירה וביצוע גניבה ובכתב האישום השלישי הוא הורשע בהחזקת סמים שלא לצריכה עצמית. בדיון בו הוחלט שהוא יהיה כרגע במעצר בית לילי, אמר ההרוג: "אני פתחתי בדרך חדשה, אני עומד להיות אבא בקרוב ולכן מקובל עלי ההסדר האמור".

שעתיים לאחר מכן, ארע ניסיון חיסול באשקלון. צעיר בן 28 נרצח ביריות ברחוב בני עקיבא בעיר. צעיר אחר, שהיה עימו, בן 24, פונה לבית החולים ברזילי במצב קשה מאוד אך יציב. השניים מוכרים למשטרה. האלמונים שירו נמלטו מהמקום והשוטרים פתחו בסריקות אולם ללא הצלחה יתרה.

הפרמדיקים של מד"א ישראל לוגסי ודנה זוהר סיפרו: "שני הפצועים שכבו בסמוך לכניסה לבניין כשהם סובלים מפציעות חודרות בגופם. אחד מהפצועים היה מחוסר הכרה והשני בהכרה מלאה. מיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים ומתן תרופות, הכנסנו אותם לניידות ופינינו אותם במצב קשה ולא יציב".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות