ארבעה צעירים התחשמלו לאחר שנכנסו לבריכת נוי בצפון תל אביב

הלילה  בשעה 01:31 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על צעיר שהתחשמל כשנכנסו לבריכת נוי עם מים רדודים ברחוב ראול ולנברג ברמת החייל בתל אביב. חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לצעיר כבן 20 שנמשה מהמים מחוסר הכרה ופינו אותו לבית החולים איכילוב תוך פעולות החייאה במצב קריטי. 3 צעירים נוספים כבני 20 שניסו לסייע בחילוץ מהמים פונו לבית חולים, 1 במצב בינוני ו- 2 במצב קל. 
נעמה כהן |

אחד הצעירים נפגע באורח אנוש שלושה מחבריו שניסו לחלץ אותו מה בריכה התחשמלו אף הם וטופלו על ידי צוותי מגן דוד אדום,

לפי שעה לא ברור מה גרם התחשמלות האם מדובר בכשל בתאורת הבריכה או במערכת סינון המים החשמלי או כשל אחר. גם לא ברור מדוע נדרש הצעיר להיכנס לבריכת הנוי במקום.

חובש רפואת חרום על אופנוע מד"א שמי מרציאנו שהגיע ראשון למקום ופאראמדיק מד"א אלמוג חן סיפרו "כשהגענו במקום הייתה המולה גדולה , ראינו 2 צעירים כבני 20 שוכבים על שפת הבריכה כשאנשים מנסים לעזור להם, סיפרו לנו שמשו אותם מתוך הבריכה לאחר שהתחשמלו, התחלנו מיד בטיפול רפואי מציל חיים, צעיר כבן 20 היה מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בו םעולות החייאה שכללו מתן שוקים חשמליים, עיסויים, הנשמה וטיפול תרופתי ופינינו אותו תוך פעולות החייאה כשמצבו קריטי, בהמשך חזר הדופק. צעיר נוסף כבן 18 ששכב במקום, היה בהכרה מלאה וסבל מכוויות בגפיים תחתונות,  סיפרו לנו שנפגע כשניסה להוציא את חברו מהמים, התחשמל ונפל, פינונו אותו כשהוא בהכרה ומצבו בינוני ויציב.

 width=
חובש רפואת חרום במד"א יהודה גוטמן הוסיף וסיפר: "2 צעירים נוספים כבני 19 שסייעו לחלץ את הנפגעים מהמים וסבלו מפגיעות קלות מהתחשמלות טופלו על ידינו ופינינו לבית החולים כשמצבם קל."

משטרת מרחב ירקון פתחה בחקירת האירוע והמקביל הורתה המשטרה לחסום את הגישה לבריכת הנוי עד שיתברר הגורם להתחשמלות

מחקירה ראשונית של משטרת תל אביב עולה כי כל הארבעה בילו בפאב סמוך ובשלב מסויים שניים מהם נכנסו למי בריכת הנוי והתחשמלו שני חבריהם נחלצו לעזרתם והתחשמלו אף הם

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות