מתכונת שבת בכבאות

מתכונת שבת בכבאות יור עובדי מערך הכבאות אבי אנקורי הודיע (19.9.19) על מעבר למתכונת שבת של כלל עובדי המערך.
רונן חן |

אחת הסיבות להודעה היא החלטת הנציב למנוע שינה מכבאים בלילה על מנת שיתפסו "כוננויות" בתחנות בעוד במטה הנציבות או בכל גוף ממשלתי אחר יש שומרים וחברות אבטחה. "שימחי החליט למתוח את הגדרת התפקיד 'כבאי' ומבחינתו שיהיה גם שומר וגם מאבטח. הכל מתוך אובססיה להפוך ארגון אזרחי לצבאי. רק מי שלא מבין בכבאות מחליט דברים כאלה" אמר אנקורי.

תחת הכותרת "לא להרס מערך הכבאות" מפרט אנקורי שורה ארוכה של צעדים שנקט בהם הנציב דדי שימחי כנגד העובדים ובהם עיכוב כספי רווחה, קיצוץ פעילויות רווחה, שינוי בלתי פוסק של תנאי מכרזים, התעמרות, הפחדות ואיומים.

"יש חשש אמיתי לחורבן הבית. לא נאפשר זאת במשמרת שלנו!", כתב אנקורי במכתבו הבוקר בו הודיע על מתכונת שבת. "העובדים ניסו להידבר עם ההנהלה באמצעות מגשר, חתימה על מסמכי הבנות, ודבר לא עזר בנסיוננו לשמור על תנאי השכר וההעסקה של הכבאים"

במכתבו מציין אנקורי ש לא תהיה פגיעה במבצעיות של הכבאים, שימשיכו לצאת להצלת חיים לרכוש גם במהלך העיצומים

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות