המשטרה חילצה כלבים שהוחזקו בתנאים קשים במחסן במושב עלמה

6 כלבים מסוג פומרניאן שהוחזקו בתנאים קשים חלוצו ממחסן סגור ללא פתחי אויר במושב עלמה עתה נבדק חשש כי הם סובלים ככל הנראה ממחלה מדבקת העלולה לפגוע בבני אדם. המשטרה פתחה בחקירה כנגד בעלי המחסן והחשד כי הם עברו על חוק צער בעלי חיים.
רונן חן |

מהחקירה עולה עד עתה כי היום הגיע מידע לפיו במחסן במושב עלמה מוחזקים בתנאים קשים מספר כלבים נדירים.

שוטרי משמר הגבול ופקחי יחידת הפיצוח של משרד החקלאות פשטו לפני הצהריים על מחסן בבית במושב לאחר שהגיעו למקום עם צוו חיפוש של שופט וכמור לאחר שהתעורר החשד להחזקת בעלי חיים בניגוד לחוק.

השוטרים שהגיעו למקום פתחו את המחסן בו אותרו 6 כלבים מסוג פומרניאן בשווי מוערך של עשרות אלפי שקלים, במצב ירוד ובתנאים קשים. על הערכת אנשי משרד החקלאות מדובר בכלבים שככל הנראה אף סובלים ממחלה העלולה לפגוע בבני אדם.

הכלבים נלקחו מיד להמשך בדיקות וטיפול רפואי ובמקום עוכב חשוד בשנות ה- 20 לחייו לחקירת משרד החקלאות. על פי החשד הוא זה שכלא את הכלבים במקום.
במשרד החקלאות מתכוונים לברר כיצד הובאו הכלבים למקום והאם הם הוברחו לישראל באופן בלתי חוקי זאת בנוסף לחשד של התעללות הבעל חיים על פי חוק צער בעלי חיים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות