כנופיית ״טויוטה״ נלכדה במהלך נסיון לגנוב מכונית

הם פועלים באופן שיטתי חוליה קטנה שלכל אחד מאנשיה יש תפקיד על פי חשד המשטרה כנופיית גנבי הרכב ״ טויוטה״ פעלה כדי לגנוב כלי רכב בדגש על הרכב הנפוץ טויוטה כאשר הם נעזרים במחשבי כלי רכב כדי לעקוף את מערכות ההגנה מפני גניבות המותקנות בכלי הרכב.
רונן חן |

הלילה במהלך פעילות ממוקדת של בלשי המשטרה ומג"ב סיכלו השוטרים והביאו למעצרם 'על חם' של 3 חשודים חברי הכנופיה וניסו לגנוב רכב בשכונת פסגת זאב בירושלים.
הבלשים של משטרת ירושלים התמקמו באחד הרחובות בפסגת זאב, מתוך הערכה כי חברי הכנופיה יפעלו במקום. לאחר זמן איתרו הבלשים 2 רכבים שהעלו את חשדם הבלשים ביצעו סגירות שערכו הצליחו להביא לעצירתם. בתחקור ראשוני בשטח עלה כי אחד מהרכבים מסוג טויוטה קורולה בו היו 2 חשודים, נגנב דקות בודדות קודם לכן מאחד הרחובות בשכונה, וברכב הנוסף שנעצר ישב חשוד שלישי ובאמצעותו הגיעו החשודים לבצע את הגניבה.

 width=
בחיפוש שערכו הבלשים איתרו מחשבי רכב שעפ"י החשד מיועדים לגניבתם של רכבים, כלי פריצה ו'משדר' שהועבר להמשך בדיקה באשר לייעודו.

3 החשודים בהם קטין, הובאו לחקירה במשטרה, והיום יובאו בפני בית משפט השלום בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות