חשד: פרץ לדירה וניסה לאנוס את בעלת הבית

ביהמ"ש האריך ב-3 ימים את מעצרו של תושב רמלה, החשוד בעבירות של התפרצות וניסיון לבעילה שלא בהסכמה. הוא נעצר לאחר שהשאיר את הטלפון בזירה
אייל חן |
פורץ, אילוסטרציה

שופט בית משפט השלום בראשון לציון, גלעד לובינסקי זיו, האריך בשלושה ימים את מעצרו של תושב רמלה, שנעצר בגין חשד לביצוע עבירות של ניסיון לבעילה שלא בהסכמה, התפרצות לבית מגורים, תקיפה הגורמת חבלה של ממש והיזק לרכוש במזיד. זאת לאחר שפרץ לדירה וניסה לאנוס את בעלת הדירה הקשישה. הוא נעצר לאחר שהטלפון שלו נמצא בחצר ביתה של המתלוננת.

ביום שישי סמוך לחצות התקבלה הודעה על התפרצות לדירה ברמלה, על פי הדיווח אדם חדר לבית המתלוננת, לדבריה סתם לה את הפה, ניסה להפשיט את בגדיה, היא הצליחה לזעוק לבנה בן ה-64, שישן בבית, בנה הגיע לחדר התעמת עם החשוד, החשוד הלם בראשו של הבן באמצעות חפץ כלשהו, הבן נחבט בראשו. בדרכו החוצה החשוד אף ניפץ שמשה ובדירה נמצאו סימני דם, ששייכים לחשוד.

ניידות שהגיעו למקום איתרו פלאפון בחצר הבית של המתלוננת ובאותו שלב גם אימו של החשוד הגיעה למקום ומסרה שמחפשת את הטלפון של הבן שלה. מבדיקת השוטרים עלה כי מדובר בפלאפון של הבן. החשוד עצמו התייצב לחקירה לפנות בבוקר ועל ידו נמצאה חבלה שהחשד שהיא נגרמה מניפוץ השמשה.

אתמול הובא החשוד להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון שם נטען על ידי נציג המשטרה כי מדובר בחשוד עם רישום פלילי מכביד בעבירות רכוש ואלימות. הסנגור של החשוד אמר בדיון כי הוא מסכים שיש חשד סביר מהתיאור שמתאר הטוען המשטרתי, אך חשד סביר להיזק תקיפה ולהתפרצות. הדעת מתקשה להלום שמדובר לבצע איזושהי עבירה מין וזה כנראה היה סממן לבהלה או לחץ.

השופט זיו שכאמור הורה על המשך מעצרו של החשוד בשלושה ימים נוספים, קבע כי קיים חשד סביר כי החשוד ביצע את העבירות האמורות. "מצאתי כי מתקיימת במקרה זה עילת המעצר שעניינה חשש משיבוש הליכי חקירה או משפט. כמו-כן, לאור טיב המעשים המיוחסים לחשוד, ובשים לב גם לעברו הפלילי של החשוד, סבורני כי מתקיימת גם עילת המסוכנות", כתב השופט בהחלטתו.

_______________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופט גלעד לובינסקי זיו

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות