המשטרה חשפה מעבדות ענק לזיוף תעודות ורישיונות

״מדובר בפעילות ממושכת ומסועפת שנועדה למגר את תופעת הזיופים שעלולה להביא להתחזות ולכניסה לשטח ישראל של גורמי טרור."
יעל חן |

2 מעבדות גדולות לזיוף נחשפו על ידי שוטרי מגב בעיירה הפלסטינית בית ליקיא שבחטמ"ר בנימין.במעבדות זויפו תעודות זהות, אישורי שהייה בישראל, תעודות הסמכה מקצועיות של מהנדסים ואישורים נוספים.שוטרי משמר הגבול עצרו 4 חשודים והערכה שעשרות מעורבים בפרשה. במשטרה עשויים לבצע מעצרים נוספים.

 width=

בעקבות פעילות מודיעינית ומבצעית ממושכת הובילה ביום שלישי השבוע את לוחמי משמר הגבול הפועלים בגזרת עוטף ירושלים לפשיטה על 2 מעבדות לזיוף בעיירה הפלסטינית בית ליקיא שבנפת רמאללה שבחטמ"ר בנימין, שם על פי החשד בוצע זיוף של תעודות זהות ישראליות, אישורי שהייה בישראל, מסמכי הסמכת טכנאים ומהנדסים ועוד מסמכים נוספים. הכוחות שפשטו על 2 המעבדות הביאו למעצרם של 2 חשודים בהפעלת המעבדות, תושבי בית ליקיא בשנות ה- 30 לחייהם.

בחיפוש שביצעו הלוחמים נמצאו עשרות מסמכים מזויפים רגע לפני שנמכרו, ציוד זיוף רב הכולל מחשבים, מדפסות, גלופות שונות וחותמות מזויפות. עוד נמצאו במעבדות כ- 260,000 ש"ח במזומן ובצ'קים וממצאים נוספים.

 width=

יממה לאחר הפעילות נעצר חשוד נוסף תושב בית ליקיא והלילה ביצעו הכוחות מעצר של חשוד נוסף, סך הכל 4 עצורים עד כה ובמג"ב מעריכים שיהיו עוד מעצרים.

״מדובר בפעילות ממושכת ומסועפת שנועדה למגר את תופעת הזיופים שעלולה להביא להתחזות ולכניסה לשטח ישראל של גורמי טרור. שתי המעבדות הללו פעלו באופן משמעותי תוך מעורבותם של עשרות מזייפים, מוכרים ולקוחות שרכשו את התעודות והמסמכים המזויפים. כבר בשלב זה ניתן לומר שיהיו עוד מעצרים של חשודים נוספים." אמר קצין החקירות של מג"ב המנהל את החקירה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות