אישום: עבריין מין מורשע פגע מינית בילדות

כתב אישום הוגש נגד יהודה עובדיה, 36 מרעננה, המייחס לו ביצוע מעשים מגונים ב-6 ילדות בנות 3-12 בהן פגע בעת שהרכיב אותן על סוסתו. מדובר בפדופיל מורשע תחת צו פיקוח שהציע לילדות שטיילו עם משפחתן באזור השרון להצטרף אליו לרכיבה
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה

לבית משפט השלום בכפר סבא הוגש כתב אישום נגד יהודה עובדיה, בן 36 מרעננה, בגין 6 עבירות של מעשה מגונה בקטין שטרם מלאו לו 14 שנים והפרת צו פיקוח. על פי כתב האישום עובדיה ביצע את עבירות המין ב- 6 ילדות בנות 3-12. מדובר בעבריין מין שהורשע בעבר בעבירות פדופיליה והיה תחת צו פיקוח אך למרות זאת הצליח לפנות אל הילדות בעת שהיו בטיול משפחתי עם הוריהן.

על פי כתב האישום, לפני כשנתיים, הוטל על הנאשם צו פיקוח בהתאם לחוק הגנה על הציבור מפני ביצוע עבירות מין. בין תנאי הצו, נאסר על הנאשם להתחבר לקטינות, וכן נקבע כי עליו להתרחק ממקומות כינוס לקטינות במרחק שלא יפחת מ-50 מטרים. בנוסף, נאסר על הנאשם לעבוד, בין בתמורה ובין בהתנדבות, בעבודה המאפשרת קשר וקרבה לקטינות.

לפני מספר שבועות, כך מתואר בכתב האישום, הגיע הנאשם רכוב על סוס, ל"הר הזבל" ברעננה, מקום הכולל בסביבתו עצים, שטחי דשא ושבילים רבים. עובדיה עשה כן, ביודעו כי באותו מועד, צוהרי שבת, שוהות במקום משפחות רבות הכוללות ילדים וילדות וביודעו כי שהייה עם הסוס בסמוך אליהם עתידה למשוך את תשומת לבם ולעודד אותם לשהות בקרבתו, חרף האיסורים הקבועים בצו הפיקוח.

באותה העת, טיילו בגבעה ארבע ילדות יחד עם אימן. בשלב מסוים, שהו הילדות יחדיו במעלה הגבעה, כאשר אימן ממתינה להן במרחק מה וכשלא קיים קשר עין ביניהן. הנאשם, שהבחין שהילדות מצויות לבדן, שהה בסמוך להן כשהוא רכוב על הסוס. הקטינות ליטפו את הסוס, ובהמשך הציע הנאשם להן לעלות על גבי הסוס, אך הן סירבו.

הנאשם, נטען, הפציר בהן לעלות על הסוס מספר פעמים נוספות, חרף סירובן, תוך שהדגיש בפניהן כי אין להן סיבה לחשוש מכך. נוכח סירובן של הילדות להצעותיו, הקניטן הנאשם ואמר להן כי הן "פחדניות". בהמשך, עלו שתיים מהילדות, כל אחת בנפרד, לרכב על הסוס יחד עם הנאשם, כשהוא יושב בצמוד אליהן. בעת הרכיבה, ביצע בהן הנאשם מעשים מגונים.

באותו מועד שהו במקום גם שתי ילדות בנות 6 ו- 4 יחד עם אביהן, והנאשם פנה אליהם והציע להרכיב את הילדה בת ה- 6 על הסוס. מיד לאחר מכן, החל הנאשם ברכיבה עם הילדה, כשבחלק מהזמן גבו מופנה אל אביה של הקטינה. הנאשם רכב עם הקטינה עשרות מטרים כשהוא יושב מאחוריה ומבצע בה מעשים מגונים. בהמשך, רכב הנאשם גם עם הילדה בת ה- 4 על הסוס, כשהוא צמוד אליה ומבצע בה מעשים מגונים.

בהמשך באותו המועד, כך מתואר עוד בכתב האישום, שהה הנאשם בגבעה בסמוך לילדות בנות 3-12. הנאשם פנה לאביהם של שניים מהילדים והציע לו כי ירכיבם על גבי הסוס והאב הסכים. בהמשך, הרכיב הנאשם על גבי הסוס את הילדות, כל אחד בנפרד, כשהוא יושב מאחוריהם. הנאשם ביצע בהן מעשים מגונים. בתמורה לרכיבה על הסוס, קיבל הנאשם מהאב שקלים.

לצד כתב האישום מבקשים בפרקליטות להותיר את עובדיה במעצר עד תום ההליכים. בבקשת המעצר נכתב כי "עובדיה פעל לפתות את הקטינות באופן מניפולטיבי באמצעות רכיבה על סוס, תוך שהוא משכנע אותן כי המדובר בהזדמנות פז ליהנות מרכיבה "ללא תשלום". הנאשם ניצל את העובדה כי בעת רכיבה על הסוס הקטינות למעשה "שבויות" בידיו ואינן יכולות לרדת מהסוס מבלי שיאפשר להן לעשות כן. העובדה שהמשיב ביצע את המעשים המתוארים, כאשר חלק מבני המשפחה של הילדות נמצאים בסמוך, מלמדת על תעוזה, היעדר כל יכולת לריסון עצמי ועל כך שאינו בוחל באמצעים לסיפוק יצריו המיניים".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות