הצפון הפרוע: המשטרה עצרה צעיר שביצע מעשה שוד בגליל

עם סיום החקירה, הגשת הצהרת תובע והיום כתב אישום בבימ"ש המחוזי בחיפה, כי המשטרה פענחה 2 מקרי שוד ואירוע ירי שגרם לפציעתו של תושב ג'דידה מכר, שהתרחשו לפני כחודש בכפרי הגליל המערבי .
יעל חן |
שוד מזויין
אזיקים

הותר לפרסום כי בתום חקירה סמויה, פענחה המשטרה שני אירועי שוד וירי בכפרי הגליל המערבי ועצרה תושב ג'דידה מכר בן 23 בחשד למעורבות במעשים היום יוגש נגדו כתב אשום

עם סיום החקירה, הגשת הצהרת תובע והיום כתב אישום בבימ"ש המחוזי בחיפה, כי המשטרה פענחה 2 מקרי שוד ואירוע ירי שגרם לפציעתו של תושב ג'דידה מכר, שהתרחשו לפני כחודש בכפרי הגליל המערבי .

ראשיתה של החקירה בשעות הלילה בשמיני לאוגוסט אז התקבל דיווח במוקד 100 על שוד חנות נוחות בירכא ויומיים לאחר מכן על שוד נוסף בעל מאפיינים דומים בכפר הסמוך- כפר יאסיף וכן אירוע ירי שהתרחש באותו שבוע בכפר שכן נוסף בגדידה מכר.

בעקבות צבר הארועים החמור, הוקם במרחב צוות חקירה מיוחד (צח"מ) אשר בצע פעולות חקירה גלויות וסמויות לחשיפת מבצע העבירה ובתאריך 13.8.19 החשוד אותר ונעצר על ידי בלשי המשטרה והובא לחקירה.

בתוך כך, מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת כאשר בתאריך 5.9.19 הוגשה נגדו הצהרת תובע והיום יוגש נגדו כתב אשום ע"י פרקליטות מחוז חיפה ובקשה למעצר עד תום הליכים.

במשטרה אמרו בעקבות מעצר החשוד: ״משטרת ישראל ממשיכה את מאבקה הנחוש באלימות ובפשיעה החמורה, על מנת לאפשר לציבור שומר החוק לנהל אורח חיים בטוח, לצד הרחקתם מהחברה של פורעי החוק וכליאתם אחרי סורג ובריח״

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות