קרב בביה"ס: המחנך תקף את בת זוגו המורה

ביהמ"ש השלום בבאר שבע קיבל את הסדר הטיעון בעניינו של תושב שגב שלום, כבן 40, שהודה בתקיפת בת זוג בתוך שטח ביה"ס. במסגרת ההסדר, אליו הגיעו סנגוריו של המורה, עוה"ד מור עטיה ואסף גל, בוטלה הרשעתו בפלילים
%d7%9e%d7%a2%d7%99%d7%99%d7%9f-%d7%9c%d7%91%d7%99%d7%90 |
אלימות במשפחה - מדריך
אילוסטרציה

שופט בית משפט השלום בבאר שבע, אבישי כהן, קיבל היום (יום א') הסדר טיעון אליו הגיעו הסנגורים, עו"ד מור עטיה ועו"ד אסף גל וביטל את הרשעתו בפלילים, של תושב שגב שלום, כבן 40, שהודה בתקיפת בת זוג. "נחה דעתי כי שיקולי המאשימה בהסכמתה להסדר-הטיעון, הנם סבירים וּראויים. ההתרשמות היא מאדם בעל מערכת נורמטיבית שהביע צער וחרטה ביחס לעבירה שבוצעה".

על פי כתב האישום המתוקן, הנאשם שהגיע לבניין ההנהלה בבית הספר בו עבדה בת זוגו כמורה, ביקש לשוחח עמה. במעמד זה, נטען, תקף אותה בכך שאחז בשערות ראשה והכה בכתפה.

הסנגורים, עוה"ד אסף גל ומור עטיה, הגיע כאמור להסדר טיעון עם התביעה, לפיו, ככל והתסקיר של שירות המבחן באשר לנאשם יהיה חיובי, הם יאמצו את המלצתו. ואכן לאחר שזה היה חיובי, התביעה הסכימה לבקש מבית המשפט להורות על ביטול ההרשעה ושל"צ בהיקף של 120 שעות והתחייבות להימנע מעבירה.

בדיון שהתקיים בית המשפט לאחר הצגת ההסדר אמרו עוה"ד עטיה וגל: "מבקש לאמץ את המלצות שירות המבחן בייחוד באשר להמלצה הנוגעת לכך שאילו הנאשם היה מורשע, לא היה יכול לעסוק בעבודתו במסגרת משרד החינוך בהוראה".

עו"ד מור עטיה

השופט כהן שקיבל כאמור את הסדר הטיעון הורה על ביטול הרשעתו של הנאשם. "במקרה דנן", כתב השופט בגזר הדין, "נחה דעתי כי שיקולי המאשימה בהסכמתה להסדר-הטיעון, הנם סבירים וּראויים ועומדים בכללים שנקבעו בהלכת כתב".

השופט כהן הוסיף: "שירות המבחן הגיש שני תסקירים מפורטים בעניינו של הנאשם, המליץ על ביטול ההרשעה, התרשמות מאדם בעל מערכת נורמטיבית, תפקוד תקין לרוב, הבעת צער וחרטה ביחס לעבירה שבוצעה. הנאשם חי יחד עם המתלוננת שהינה בת זוגו ומעוניינים לקדם את היחסים הזוגיים ולמסד אותם".

לאתר מור עטיה – עורך דין פלילי

לאתר אסף גל – עורך דין פלילי


לצפייה ודירוג כבוד השופט אבישי כהן

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות