משרד בסרגליק מתרחב: רכש מתחם משרדים ברובע העסקי MY ONO

עו"ד בסרגליק ממשיך את מגמת ההתפתחות של חברת עוה"ד שבבעלותו, ומרחיב את תחומי פעילותו גם למתן שירות וליווי בעולם היזמות, ההשקעות, השיווק והייעוץ האסטרטגי. לאחרונה הצטרפו לשורות המשרד מנהלי הדרכות נחסים ואחזקות ומנהלי ייעוץ אסטרטגי
זהר אטיאס |
עו"ד אייל בסרגליק

עו"ד אייל בסרגליק מתכנן בקפידה את התרחבות הפעילות העסקית שלו, ברמה הלוגיסטית וגם ברמה המקצועית: על הפרק: מתחם משרדים בליבו של רובע העסקים החדש MY ONO, בין קריית אונו לסביון שיספק, מעבר לשירותים משפטיים גם שירות וליווי בעולם היזמות, ההשקעות, השיווק והייעוץ האסטרטגי. הפעילות המורחבת תחל כבר השנה עם מעבר הקבוצה למשרדים חדשים במגדלי בסר-סיטי בפתח תקווה ועם גיוס נרחב של מנהלי הדרכות נכסים ואחזקות, מנהלי ייעוץ אסטרטגי ועוד.

בעוד כשלוש שנים תושלם הבניה של הרובע העסקי MY ONO שממוקם בין קריית אונו לסביון, כשמדובר בסדרי גדול שמשתרעים על 13.5 דונם.

עו"ד בסרגליק רכש מתחם משרדים משלו בליבו של רובע העסקים, 760 מ"ר בעבור חברת עורכי-הדין שמתרחבת בימים אלו למתן שירות וליווי בעולם היזמות, ההשקעות, השיווק והייעוץ האסטרטגי.

מעבר לרכישת המשרדים המוקדמת של בסרגליק וכחלק מתוכניות ההתרחבות שלו, הצטרפו לשורותיו של המשרד המתפתח מנהלי הדרכות נכסים ואחזקות, מנהלי ייעוץ אסטרטגי ועוד.

הפעילות המתרחבת תבוא לידי ביטוי כבר השנה עם מעבר הקבוצה למשרדים חדשים במגדלי בסר- סיטי בפתח תקווה, כ-310 מ"ר אותם יחנכו מיטב עוה"ד, היועצים וכל אלו שהצטרפו לשרותיו של עו"ד בסרגליק, זה שעומד בראשה של חברה שעתידה להעניק שירות 360 מעלות בכל הקשור לחוק ומשפט ,עסקים, שיווק ואסטרטגיה.

לאתר בסרגליק ושות' – משרד עורכי דין


 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות