2 צעירים חשודים בסדרת מעשי שוד בתחנות דלק

השניים נעצרו בתום מרדף, לאחר שהתקבל במשטרה דיווח על שוד המתרחש בתחנת דלק בבאר שבע. החקירה העלתה את החשד כי הם היו מעורבים במקרי שוד נוספים באזור
דניאל בן חמו |
אילוסטרציה

המשטר עצרה שני חשודים, תושב אום בטין בן 21 ותושב אעצם בן 20, במעשי שוד בבאר שבע. שוטרים שהבחינו בהם שהם נמלטים לאחר ביצוע השוד ערכו מרדף אחריהם עד שהשודדים עלו על עמוד.

במשטרה התקבל דיווח אודות אירוע שוד בתחנת דלק ברחוב המשחררים בעיר באר שבע. על פי הדיווח הגיעו מספר חשודים ובאיומים תוך שהם אוחזים חפצים חדים שדדו כסף מהקופה ונמלטו. מתחקור שוטרי תחנת באר שבע שהגיעו למקום עלה כי החשודים נמלטו ברכב והועבר דיווח לצוות סיור אשר הבחין ברכב העונה לתיאור והחל אחריו מרדף על מנת לעוצרו.

במהלך המרדף, נהג הרכב הנמלט ביצע תאונה עצמית והחשודים נמלטו מהרכב על שטח פתוח. בסריקות שבוצעו בידי שוטרי תחנת באר שבע, ובסיוע מסוק אותרו החשודים ונעצרו. בחיפוש שבוצע ברכבם של החשודים נתפס הרכוש אשר עפ"י החשד נשדד מתחנת הדלק.

החשודים, צעירים, תושבי הדרום, אשר על פי החשד מעורבים במקרי שוד נוספים, הועברו לחקירה ביחידה ללחימה בפשיעה בתחנת באר שבע ובסופה יובאו לבית המשפט להארכת מעצר.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות