ביצע עבירות מין בבת 3 – הפרקליטות: "פצצה מתקתקת"

כתב אישום חמור הוגש לביהמ"ש המחוזי בתל אביב נגד מאיר לוי, 30, בגין ביצוע מעשה מגונה בפעוטה בת 3, בתם של שכניו. הוא הודה במיוחס לו והתוודה כי חש "ריגוש ממעשיו". הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים נגדו
דנה לווינסקי |
אילוסטרציה (למצולמת אין קשר לנאמר בידיעה)

לבית משפט המחוזי בתל אביב, הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד מאיר לוי, בן 30, בגין עבירת מעשה מגונה בקטינה בת 3.

על פי כתב האישום, במהלך חודש מאי האחרון, הבחין הנאשם בחדר המדרגות בבניין מגוריו, בשכנתו בת ה-3 ו- 8 חודשים לבדה. הנאשם ניצל את המצב, נצמד אל הקטינה, ובתואנה כי ברצונו "לסדר חולצתה", הכניס את ידו מתחת לחצאיתה ותחתוניה של הקטינה, ליטף בישבנה ונגע באיבר מינה מתחת לתחתוניה.

לאחר שהנאשם נעצר הוא הודה במיוחס לו בכתב האישום. תיאר כיצד עם כניסתו אל הבניין חש "התקפה", ראה את הפעוטה במדרגות, ובאמתלה לפיה מבקש לסדר בגדיה, הכניס ידו מתחת לתחתוניה ונגע באיבר מינה ובישבנה. כן, תיאר תחושת הריגוש שחש עם ביצוע מעשיו.

אמה של הילדה, סיפרה כיצד מיד לאחר האירוע המתואר בכתב האישום, תיארה בתה באוזניה את מעשיו של לוי וכן תיארה כיצד לאחר האירוע התעמתה עימו, אשר התוודה בפניה על מעשיו והבטיח כי ילך לטיפול. מתברר גם כי בעקבות האירוע, מצבה הרגשי של הילדה התדרדר והיא החלה בגילויי אלימות ותוקפנות מצדה, קשיי הירדמות לצד הרטבות לילה הגם שהייתה גמולה.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים ציינה עו"ד שפיר: "המשיב העיד על עצמו כי הינו בעל משיכה פדופילית, הנמשך לילדות קטנות בגילאי 6-3, כאשר "לפעמים", לדבריו, נמשך גם לילדות בנות המשיב תיאר כיצד אותן קטינות, רכות בשנים, מגרות אותו, ואף תיאר בחקירתו אירוע אחר… הדבר מצביע על רמת מסוכנות מינית לכאורית גבוהה, ועל היותו של המשיב 'פצצה מתקתקת' של ממש, כאשר לא ניתן לצפות מעשיו הקשים".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות