מריבה בין דרי הרחוב הסתיימה בדקירה

פרקליטות חיפה הודיעה לביהמ"ש כי תגיש בימים הקרובים כתב אישום נגד דר רחוב בקרית ים החשוד כי בשבוע שעבר דקר ופצע קשה את חברו על רקע סכסוך סתמי. הקורבן אושפז במרכז הרפואי רמב"ם, החשוד, בן 53, נלקח למעצר
מעיין לביא |
אילוסטרציה

סכסוך בין שני דרי רחוב בקרית ים, בעקבות סכסוך סתמי, הוביל לדקירתו של האחד על ידי השני ופציעתו באורח קשה. בסוף השבוע הוגשה הצהרת תובע נגד הדוקר לפיה בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום חמור.

לפני כשבוע, התקבל דיווח במשטרה, בדבר חשד לאירוע דקירה בקרית ים. שוטרים שהגיעו למקום הצליחו לאתר דר רחוב, בן 53, שעל פי החשד, דקר דר רחוב אחר בשנות ה- 50 לחייו, שנפצע באורח קשה ופונה אל המרכז הרפואי רמב״ם בחיפה. לאחר גביית עדויות, שהובילו לכך שהרקע הינו ככל הנראה ויכוח סתמי בין השניים, עצרו שוטרי תחנת זבולון את החשוד לחקירה בתחנת המשטרה.

מעצרו של החשוד, הוארך מעת לעת וכאמור בסוף השבוע, פרקליטות מחוז חיפה הגישה הצהרת תובע נגד החשוד כאשר בהמשך יוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות