תיעוד: הרכיב את ילדיו בני ה-3 ו-5 על טרקטורון

הבוקר (יום ג') עוכב לחקירה תושב כפר שמריהו, בשנות ה-40 לחייו, שתועד על ידי השוטרים כשהוא מרכיב על כלי הרכב את שני הפעוטות ללא התקני ביטוחות וללא קסדה. המשטרה הודיעה כי תפעל למצות עמו את הדין
רונן לוי |
הטרקטורונים שהורדו מהכביש, צילום: משטרת ישראל
טרקטורונים, ארכיון. צילום: משטרת ישראל

בישובים קטנים, טרקטרונים למיניהם, הפכו להוות, 'רכב ת"ש' שעימם נוסעים ממקום למקום, לעיתים גם נערים נצפים כשהם משתוללים עליו. הבוקר (יום ג') עיכבה המשטרה לחקירה, את תושב כפר שמריהו, בחשד כי הרכיב על טרקטורון את שני ילדיו הקטנים בניגוד לחוק.

למשטרה הגיעו השבוע דיווחים ממספר תושבי הישוב היוקרתי, כפר שמריהו, בדבר נהיגה מסוכנת של רוכבי טרקטורונים ברחובות הישוב, באופן המסכן את בטחון כלל משתמשי הדרך.

בעקבות הדיווח, שוטרי תחנת גלילות ערכו פעילות מוגברת במקום אשר התמקדה באותן עבירות המוגדרות בריונות כביש, במהלכה נצפה הבוקר רוכב טרקטורון, כשהוא מרכיב את שני ילדיו הקטינים, בני 3 ו-5, האחד לפנים והשני מאחור, ללא כל התקני בטיחות נדרשים כשאחד מהם אף ללא קסדה, באופן המסכן את שלומם.

השוטרים עיכבו לחקירה את רוכב הטרקטורון, תושב הישוב בשנות ה-40 לחייו ובסיום החקירה, תבחן המשטרה את הליך מיצוי הדין עמו בהיבט התעבורתי בהתאם.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות